سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل و اسماعیل گودرزی عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از شکست فولاد در دیدار امشب مقابل آلومینیوم اراک، با حضور در رختکن ورزشگاه ضمن اعتراض نسبت به شیوه بازی تیم طی دو هفته اخیر، با بازیکنان و کادر فنی برخورد جدی بعمل آورده و کلیه اعضای تیم را به میزان 10 درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه نقدی نمودند.

حسینی درباره بالا گرفتن بحث‌های مربوط به وجود جادوگر در لیگ و دوران حضور او در سایپا گفت: ما در سایپا چنین چیزی نداشتیم. آقای دایی، ذوالفقارنسب و لیت بارسکی مربیان ما بودند و چنین مسائلی نداشتیم.

طبق لیست سال‌های گذشته، مصرف کورتن‌ها تنها به شکل خوراکی، استفاده به شکل شیاف و تزریق وریدی و عضلانی در زمان برگزاری مسابقات ممنوع بود و استفاده از فرم تزریق درون مفصلی یا اطراف تاندونی این دارو در ورزشکاران که بسیار شایع است، در لیست مواد و روش‌های ممنوعه قرار نداشت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس در دومین هفته از لیگ برتر ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

کلیپ آشنایی و معرفی تیم ملی بانوان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا توسط AFC را ببینید.

اردو آمادگی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان در آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است. شاگردان مریم جهان نجاتی سرمربی این تیم باید با تیم‌هایی از کشور‌های اردن، هند و ازبکستان در غرب آسیا رقابت کند. جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا برای دومین بار برگزار می‌شود و نخستین‌بار نماینده‌ای از فوتبال بانوان ایران در آن شرکت می‌کند.

مرحوم صدر در این گفت و گو با عشقی پایان‌ناپذیر به فوتبال، جانانه از فوتبال ایران دفاع می‌کند و برتری موقعیت مالی فوتبالیست‌ها نسبت به قهرمانان ورزش‌های انفرادی را امری طبیعی و معقول می‌داند. او البته منتقد شرایط مالی ناعادلانه سایر ورزش‌ها در ایران و مدافع سرمایه‌گذاری بیشتر در کشتی و وزنه‌برداری و... است اما بر این نکته تاکید دارد که فوتبال در ایران، کارکردی فراورزشی دارد و مانع "از...

تیم پورتو در شب گلزنی طارمی از جام حذفی پرتال کنار رفت.

شغل دوم چهره‌های مطرح داخلی و خارجی فوتبال را بدانید.

در این جلسه عضویت کشورهای ایران، هلند، شیلی، اکوادور، گابن، گنگو، زامبیا ونیجریه به عنوان اعضای جدید فدراسیون جهانی مینی فوتبال مورد تایید قرار گرفت تا تعداد اعضای این فدراسیون به 144 کشور افزایش یابد.

لبنان برای نخستین بار در این مرحله میزبان است و با کسب سه امتیاز شانس بالایی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت.

در ایران دختر یا پسر 16 ساله که هنوز دوچرخه سواری را بلد نیست اطلاعات زیادی راجع به دوپینگ دارد و باید فرهنگ انجام ندادن دوپینگ در ایران جا بیفتد.

ملی‌پوش اسنوکر ایران با شکست در مرحله مقدماتی مسابقات مسترز آلمان از حضور در رقابت‌های اصلی بازماند.

بعد از ظهر امروز و در مراسمی امیرحسین زارع قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد جهان در نروژ مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهداء کرد.

یکی از مواردی که در این جلسه به تصویب رسید حذف گل‌زده در تمام رده‌ها بود. رتبه‌بندی‌ها در شرایط مساوی و بازی رو در رو محاسبه می‌شود و به زودی جزییاتش اعلام می‌شود.