یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

پدر زین معتقد است فرزندش با بقیه بچه‌های هم سن و سالش فرق دارد و از توانایی‌های شگرفی برخوردار است.

10 خوشه به تعبیر 10 ورزشگاه میزبان در این لوگو استفاده شده است

مرحوم سیروس‌پور 8 مهر به دلیل ابتلا به کرونا و در حالی که 60 درصد ریه وی درگیر این ویروس شده بود، در بیمارستان بستری شد و شدت بیماری باعث آسیب مغزی این پیشکوست خوشنام کشتی ایران شده بود.

برای پرسپولیس در این دیدار رضا اسدی در دقیقه 61، حامد پاکدل در دقیقه 73 و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 83 گلزنی کردند و تک گل فولاد را نیز پریرا در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

طی چند روز آینده رنکینگ ملی در اختیار نادو قرار خواهد گرفت و این مرکز اقدام به انجام نمونه‌گیری خون از تعدادی از افراد معرفی شده به صورت تصادفی خواهد کرد.

سوال این است که چرا هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان لیگ نشده است و البته با چه منطق و اصولی و با چه کارنامه‌ای، خود سازمان لیگ در مقام کارگزار، امور تبلیغات محیطی را اداره می‌کند؟

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان 2021 صربستان از روز صبح دوشنبه سوم آبان 1400 با برگزاری مراسم قرعه کشی و وزن کشب آغاز می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین اضافه کرد: تعرفه‌های این مجموعه باید به گونه‌ای یاشد که سرمایه گذار متضرر نشده و چراغ این ورزشگاه در شهر امام روشن بماند.

تیم فوتبال امید ایران در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با تیم‌های نپال، لبنان و تاجیکستان هم‌گروه است.

در ویدیوی منتشر شده لوگوی پرسپولیس در سمت چپ پیراهن وجود داشت، اما در تصاویر منتشر شده این لوگو در مرکز پیراهن است. باید دید در جدال مقابل فولاد کدام یک درست خواهد بود.

در سوی دیگر، فولادی‌ها به دلیل مشکلات مدیریتی، کار خود را بسیار دیرتر از سایر رقیبان آغاز کردند. آن‌ها دیگر نه سعید آذری را به عنوان مدیرعامل دارند و نه خبری از حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم است.

رسانه روسی چمپیونات حالا در گزارشی به انتقاد از بازیکن ایرانی زنیت، نوشت: آزمون در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد برای زنیت فایده‌ای نداشته است و با این عملکرد ضعیف باید رفتن به بوندسلیگا را فراموش کند.

عادل فردوسی پور برابر تیم صدا و سیما در جام حرف دبل کرد. تیم رسانه ورزش توانست در دومین هفته مسابقات جام حرف با نتیجه 3 بر 2 تیم صدا و سیما را شکست دهد.

گل زیبای اللهیار صیادمنش در دیدار زوریا با زسکا سوفیا در لیگ کنفرانس اروپا را ببینید.

پورتو فردا شب در لیگ پرتغال در زمین توندلا به میدان خواهد رفت و باید دید مهدی طارمی می‌تواند بار دیگر تاثیر خود را در تیمش داشته باشد یا خیر.

دینامو زاگرب هم در اوکراین با نتیجه 2 بر یک از راپید وین شکست خورد. صادق محرمی از دقیقه 78 برای تیمش بازی کرد.