سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: تا جایی که من خبر دارم ورزشگاه لبنانی‌ها به فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) مجهز است اما درباره حضور تماشاگران یا آنلاین و آفلاین بودن این فناوری توضیحات بیشتری داده نشده است.

حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان، پیش از مسابقات جهانی در کرمانشاه عقد کرد. این خبر چند بار تکذیب شد، اما توسط گزارشگر خوب کشتی، هادی عامل خبر ازدواج حسن یزدانی تایید شد. اما یزدانی تکذیب می‌کند.

طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد، اکبر میثاقیان سرمربی این تیم شد.

کاپیتان ذوب آهن می‌گوید اگر VAR در فوتبال ایران وجود داشت می‌توانست گل دوم استقلال را که مشکوک به آفساید بود، بررسی کند.

رئیس کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزشهای همگانی استان تهران اعلام کرد که یوسف ایمانی بوکسور لرستانی در برج میلاد تهران توانست با 403 ضربه مشت مستقیم (چپ و راست) نام خود را در فهرست کتاب گینس جهان ثبت کرد.

استقلال با دو گل ستاره فرانسوی خود توانست ذوب آهن را شکست دهد و با 6 امتیاز در کورس بالای جدول جای بگیرد.

باید روز پنج‌شنبه ششم آبان‌ماه در جلسه کمیته انضباطی حاضر شوند.

تیم ملی ایران و نپال از ساعت 14:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه به میدان رفتند که این دیدار با 4 گل به نفع شاگردان مهدی مهدوی‌کیا تمام شد.

اگر می‌خواستم جور دیگری زندگی کنم شاید 20 تا برج 20 طبقه داشتم اما دوست دارم سالم زندگی کنم. تا الان یک ریال مال حرام سر سفره‌ام نیامده. دنبال سوءاستفاده نبوده‌ام و دوست ندارم در این سن اشتباه کنم.

در لیگ برتر انگلیس، لیورپول با 5 گل میزبانش منچستر یونایتد را در هم کوبید، وستهام با یک گل تاتنهام را از پیش روبرداشت و برنت‌فورد در خانه 1 به 2 مغلوب لسترسیتی شد.

در چارچوب سوپر لیگ یونان، تیم‌های آ اک آتن و ولوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3-1 یاران انصاری فرد خاتمه یافت.

قیمت پرداخت شده برای خرید کفش های مایکل جردن بالاترین رقمی است که تاکنون برای خریداری کفش مستعمل یک ورزشکار مشهور پرداخت شده است.

تیم ملی فوتبال عراق از چهار بازی قبلی خود تنها سه امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

از آنجایی که اکثر ورزشکاران ایران واکسن سینوفارم را تزریق کرده‌اند، حضور در این کمپ را از دست دادند. البته چند نفر هم دز اول آسترازنکا را تزریق کرده‌اند، در حالی که شرط حضور در کمپ تزریق هر دو دز است.

در میان دوچرخه‌های دزدیده شده، دوچرخه‌های طلایی رنگی بود که رکابزنان ایتالیا در ماده تعقیبی تیمی از آن استفاده کردند و بسیار هم مورد توجه بود و تیم ایتالیا در این ماده قهرمان جهان شد.

در فینال وزن به اضافه یکصد کیلوگرم جابر صادق‌زاده به مصاف امیر محمدی نایب قهرمان سه دوره مسابقات پهلوانی کشور رفت که صادق‌زاده در همان سه دقیقه نخست با اجرای عقربک پشت حریفش را خاک کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.