جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

دلخانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه 9 بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و در دومین مبارزه نیز برابر لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه 3 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

یک رسانه انگلیسی از مخالفت حداکثری باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به کنسرسیوم سعودی خبر داده است.

مسی در پس از اعلام فهرست نامزدهای توپ طلا در گفت‌وگو با اکیپ فرانسه اظهار داشت: دو هم‌تیمی دارم و بدیهی است که به آنها رای می‌دهم؛ نیمار و کیلین.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال سیستمی را تهیه کرده است که با کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد ندارد و به همین دلیل ممکن است مجوزهای لازم برای این بازی صادر نشود.

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی وزن‌های 63، 67 و 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ مشخص شدند.

جالب اینکه تا این لحظه فدراسیون فوتبال ایران هیچ اقدامی برای نامه نگاری درباره حضور تماشاگران با AFC نداشته و به همین خاطر به احتمال فراوان دیدار روز سه شنبه بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

ایتالیا، روسیه، لهستان، بلژیک و آرژانتین تیم‌های اول تا پنجم این رده‌بندی هستند. بلغارستان هم با 21 پله صعود به مکان ششم رسید.

وقتی "وحید شمسایی" پیشکسوت فوتبال، به علت کرونا گرفتن بازیکنانش، خودش لباس عوض می‌کند و وارد زمین می‌شود.

با توجه به شرایط کنونی پیشنهاد مالی باشگاه استقلال به گزینه‌های جدید چندان بالا نخواهد بود و چشمی هم از این قاعده مستثنی نیست و باشگاه نشین‌ها نمی‌توانند دستمزد متفاوتی به این بازیکن پرداخت کنند.

در 10 بازی گذشته تیم ملی که با سرمربی گری اسکوچیچ برگزار شده زوج طارمی و آزمون 10 گل زده و 17 پاس گل داده اند.

با احتساب مدال‌های کسب شده در روز نخست این رقابتها، کاروان جهادگران تولید تا کنون موفق به کسب 40 مدال طلا، نقره و برنز شده است.

گرایی دارنده 2 مدال برنز جهان که در رقابت‌های ظهر روز پنجشنبه در یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف دارنده 4 طلای جهان و المپیک از روسیه با نتیجه سنگین 10 بر یک شکست خورده بود

رومن ولاسوف، کشتی گیر کهنه کارو عنوان دار روس که پیش از این رقابت‌ها صاحب 2 طلای المپیک و 2 طلای جهان بود، بار دیگر با درخشش در این رقابت‌ها و شکست چهره‌هایی نطیر محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم، صاحب سومین مدال طلای جهان شد.

این آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس پیش از مصاف برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

مختاری پیش از این در دور نخست مقابل کریستوف بورگر از اتریش 9 بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر لی از کره جنوبی در همان دقیقه نخست با نتیجه قاطع 12 بر 2 به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد