جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

بازیکنان اصلی بازی با امارات امروز استراحت کردند؛ اما سایر بازیکنان با صلاحدید کادر فنی و دراگان اسکوچیچ یک جلسه تمرینی را در زمین مرکز تیم‌های ملی برگزار کردند.

در دومین دیدار گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به مصاف هم رفتند که شاگردان نازی طائرپور موفق شدند 81 بر 48 گرگان را شکست بدهند.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال قهرمانی جهان، افزود: این چند وقت خیلی تمرین کرده بودم و در همه مسابقات شرکت داشتم. خدا را شکر با آمادگی بدنی خوبی که داشتم توانستم راهی فینال شوم.

عباسپور رکورد 147 کیلوگرم را به ثبت رساند.

غزاله حسینی با رکورد 74 یک ضرب، 94 دوضرب و مجموع 168 کیلوگرم در رده چهارم نوجوانان جهان قرار گرفت و مدال برنز دوضرب را گرفت.

سردار آزمون تنها ستاره تیم کی‌روش پیش از جام جهانی 2018 بود اما در جریان جام جهانی، بیرانوند و عزت‌اللهی و طارمی و جهانبخش و قدوس و یکی دو نفر دیگر هم رشدی قابل ملاحظه را تجربه کردند

در صورتی که اسکوچیچ بتواند در 3 بازی بعدی نیز برنده از زمین خارج شود می‌تواند به رکورد دل بوسکه برسد و با رکورد جهانی برابری کند.

مهدی طارمی: توقع چنین عملکردی از امارات نداشتم.

اسکوچیچ درباره استفاده از VAR و مشخص شدن آفساید قبل از اخراج شجاع خلیل‌زاده گفت: من اگر مجبور می‌شدم به خاطر اخراج شجاع تعویض کنم، باید از بین آزمون یا طارمی یکی را تعویض می‌کردم که این کار مانند قطع کردن یکی از دست‌هایم بود.

مهدی طارمی زننده تک گل ایران در این مسابقه بود.

در دقیقه 88 این دیدار مهدی طارمی بار دیگر با شگرد خاص خود توانست از امارات پنالتی بگیرد، اما سردار آزمون پشت ضربه پنالتی ایستاد و این موقعیت عالی را از دست داد.

خلاصه بازی امارات - ایران در چارچوب هفته 3 رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر 2022 را ببینید.

ایران با تک گل مهدی طارمی امارات را شکست داد.

دومین شکست ژاپن با ادامه پیشتازی عربستان همراه شد.

با این پیروزی، تیم ملی ایران با انجام سه بازی و کسب 9 امتیاز در صدرجدول گروه A قرار گرفت. کره‌جنوبی با 7 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و در امارات، عراق و لبنان با دو امتیاز و سوریه با یک امتیاز در رتبه‌های سوم تا ششم قرار گرفتند.

پنالتی از دست رفته سردار آزمون مقابل امارات را بینید. بازی با برد ایران به پایان رسید.