جمعه 28 اردیبهشت 1403

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بسیج یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی در اقتدار دفاعی ایران است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بسیج یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی در اقتدار دفاعی ایران است

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بسیج نهادی اسلامی انقلابی برگرفته از بطن و متن مردم برای نیاز‌های انقلاب و گره‌گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

الهیان تاکید کرد: بسیج علاوه بر آنکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است بلکه اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضدانقلاب بوده و دیوار مستحکمی در مقابله با انواع نفوذ‌های بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی افزود: تأسیس بسیج مستضعفین در روزهای نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاصل دوراندیشی و بصیرت الهی معمار کبیر انقلاب نسبت به آینده انقلاب اسلامی و حوادث و رخدادهای مسیر پرتلاطم انقلاب و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بود که امروز پس از سال‌ها مجاهدت، ایستادگی، ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان انقلابی به یکی از معجزات نهضت اسلامی ایران تبدیل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: بزرگترین سازمان مردم نهاد جهان، بسیج است که دارای ویژگی عضویت اختیاری، داوطلبانه و آزادانه است که همین ویژگی باعث شده است تا بسیج به عنوان یک سازمان مردم نهاد در سطح جهان باشد و پایه گزار آن نیز حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی تصریح کرد: فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته مبارک «بسیج» و یاد شهدای گرانقدر آن، امیدوار است منش و روش بسیج که آئینه تمام‌نمای فرهنگ ناب و انقلابی نگاه به درون و توجه به توانایی‌های فرزندان این مرز و بوم بوده و به شهادت تاریخ چهار دهه‌ی اخیر، همواره دستمایه گشایش و عبور از بحران‌ها بوده است، باز هم به مانند گذشته مورد عنایت دولتمردان جمهوری اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی بسیج جمهوری اسلامی تهران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است