پنج‌شنبه 19 مهر 1403

عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت و ایثار فرزندان لرستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت و ایثار فرزندان لرستان

هاشمی گفت: عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت، ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری فرزندان دیار لرستان بود که در این عملیات 300 نفر از رزمندگان استان به شهادت رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هبت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به دوم خرداد سالروز عملیات حاج عمران، اظهار داشت: روزهای اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خرداد، بزرگترین حوادث دوران هشت سال دفاع مقدس رقم خورد به طوری که عملیات حاج عمران و حماسه سوم خرداد، حوادث فراموش نشدنی در تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت، ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری فرزندان دیار لرستان بود که در این عملیات 300 نفر از رزمندگان استان به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: حضور رزمندگان در عملیات حاج عمران و مقاومت و ایستادگی آنها سبب شد تا توطئه های دشمن خنثی و دشمن به عقب رانده شود که رزمندگان بدون خستگی تا شکست دشمن ایستادند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

هاشمی بیان کرد: به همین مناسبت امروز علاوه بر غبار روبی گلزار شهدا، شعار سلام فرمانده توسط 300 نفر از دانش آموزان به یاد 300 نفر از شهدای عملیات حاج عمران اجرا می شود.

وی همچنین سوم خرداد را بزرگترین حماسه دفاع مقدس برشمرد و گفت: بزرگترین مشیت و مقدرات الهی رقم خورد تا جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب در این فتح بزرگ، تصویب شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر فقط نماد فتح یک شهر نبود بلکه فتح قله‌های صبوری، ایثار و تثبیت جوانمردی فرزندان این سرزمین بود که برای دفاع از وطن تا پای جان ایستادند.

انتهای پیام /