چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

محسن رضایی گفت: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل و به سمت کاهش هدایت می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال سقوط سنگ در محور‌های کوهستانی استان هشدار داد و گفت: با توجه به بارش برف و باران به مسافران توصیه می‌شود از توقف کنار جاده‌ها خودداری کنند.

مازیار غلامی درباره میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته صحبت کرد.

در حالی که به گفته رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران، از کل وسایل نقلیه کشور اعم از خودرو و موتورسیکلت 34 درصد بدون بیمه شخص ثالث تردد می‌کنند، یک مدیر وزارت نفت خبرداد، تعویض کارت سوخت و اختصاص سهمیه سوخت به شرط داشتن بیمه شخص ثالث شده است.

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت 12:05 روز جمعه، پنج نفر از کوهنوردان در «ارتفاعات رندوله اشنویه» گرفتار بهمن شدند. وی افزود: پنج تیم امداد کوهستان هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: 24 عضو از یک شبکه مالخری و قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند.

مسمومیت با الکل در پایان هفته جاری طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، 9 نفر را در ایذه راهی بیمارستان کرد که در این میان بامداد جمعه یکی از این افراد جان خود را از دست داد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: طبق اعلام سامانه بررسی سازمان غذا و دارو، میزان کمبود‌های دارویی در کشور در آذرماه سال جاری 99 قلم گزارش شده است؛ اما رفع این کمبود‌ها تنها در حوزه اختیارات سازمان غذا و دارو نیست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از جمع آوری پل بعثت و ساخت یک پل جدید 1.2 کیلومتری خبر داد.

مشاور و سرپرست دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در صورتی که افراد بر اساس مصوبه مجلس 28 تا 30 سال سابقه کاری داشته باشند افزایشی برای موضوع سن بازنشستگی نخواهند داشت، ولی افراد با 15 سال سابقه 5 سال حداکثر به سن بازنشستگی آن‌ها افزوده خواهد شد.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بامداد امروز جمعه (22 دی) دو مرد 56 و 20 ساله در اهواز و ایذه بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند. وی ادامه داد: این دو فرد پس از اعزام به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمانی بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست دادند.

کاهش بارش‌ها ازیک‌طرف و افزایش مصرف از طرف دیگر وضعیت 13 سد کشور را با کاهش شدید حجم آب مواجه کرده است.

مرد 42 ساله ساکن شهر لنده از توابع کهگیلویه و بویراحمد بر اثر رسم غلط تیراندازی در عروسی جان خود را از دست داد.

بارش برف از شب گذشته در تهران آغاز و به صورت پراکنده در برخی از مناطق ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از هشدار کولاک و برف در تهران، خبر داد.

حقانیت سهراب پاکزاد در دادگاه به اثبات رسیده و او راضی به اجرای مجازات تتلو نیست، لذا گذشت خود را در پرونده حاضر اعلام داشت و رسما آنرا در اختیار مقام قضایی قرار داده است.