چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

علی جعفریان درباره دغدغه‌های خود از آینده پزشکی کشور می‌گوید، او معتقد است: «به سمتی می‌رویم که در آینده نزدیک متخصص بیهوشی برای عمل آپاندیس هم در شهرستان نداشته باشیم.».

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 24 دی ماه منتشر شد.

زندی فر گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه 25 دی ماه در استان، رانندگان از سفر غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر، با شماره 141 از وضعیت را مطلع شوند.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، طی 3 روز آینده در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و در نیمه جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

یک کارشناس حوزه آب گفت: بارگذاری‌ها باید برداشته شوند تا آبخوان‌ها حفظ شوند، یعنی بخش کشاورزی باید حذف و صنعت و گردشگری که آب کمتری مصرف می‌کنند، توسعه داده شود و در کنار آن واردات مواد غذایی انجام شود تا بتوان تاحدی بخشی از مشکلات آبخوان‌ها را رفع کرد، ولی در هر حال به طور خوشبینانه 40 درصد آسیبی که به جغرافیای ایران وارد شده قابل بازگشت نیست.

چارچوب مفهومی ارایه‌شده که توسط دیوید گاست مطرح شد، بر این مبنا استوار است که مجموعه‌ای از فعالیت‌های منسجم مدیریت منابع انسانی، به عملکرد عالی فردی و سازمانی منجر خواهد شد. این مدل، تفاوت مهم مدیریت منابع انسانی از مدیریت کارکنان را مورد حمایت قرار می‌دهد و بیان می‌کند که استراتژی‌های مدیریت منابع انسانی، از قبیل متمایزسازی، نوآوری، تمرکز بر کیفیت و کاهش هزینه، به فعالیت‌هایی همچون...

زلزله‌شناس و استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی در رابطه با چرایی احتمال وقوع زلزله‌های مختلف در افغانستان نیز تصریح کرد: «ورقه هند با سرعت سه‌سانتی‌متر در سال به‌سمت شمال حرکت می‌کند و هرقدر بیشتر به‌سمت شرق افغانستان می‌رویم، این کوتاه‌شدگی بیشتر می‌شود و به چهار سانتی‌متر در سال نیز می‌رسد و این اتفاقی‌است که افتاده، بنابراین بخشی از این تغییر شکل و کوتاه‌شدگی به‌صورت زلزله خود...

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح فاز نخست یک بازار گل در دهه فجر خبر داد.

در قرارداد‌های مشارکت در ساخت، میزان سهم مالک و سازنده بصورت توافقی و حسب ارزش ملک و بهای نهایی پروژه تعیین می‌شود. در این قرارداد چنانچه فردی، نماینده مالک زمین یا سازنده باشد، نام آن‌ها باید در قرارداد تعیین شود و نحوه تغییر نمایندگان نیز از مواردی است که در قرارداد بهتر است نوشته شود، و حتماً مسئولیت‌ها و وظایف طرفین قرارداد به دقت تعیین و ذکر شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در محورهای 11 استان کشور خبر داد.

«تربیت» وظیفه اصلی نهاد آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش بستر طبیعی تربیت است. به عبارت دیگر شبهه‌ای نسبت به کارکرد‌های آموزش و پرورش از قبیل انتقال فرهنگ، تامین زیرساخت منابع انسانی، تربیت نیروی انسانی نیمه تخصصی برای ورود به بازار کار و... ندارند.

هرگونه تغییر در برنامه و زمان اجرای نمایش‌های روی صحنه از طریق روابط عمومی تالار‌های نمایشی و سایت فروش بلیت اطلاع رسانی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ دسترسی 10 دقیقه‌ای به مواد مخدر در تهران را تکذیب کرد.

بررسی وضعیت سطح پوشش برف کشور در هفته دوم دی 1402 در هم‌سنجی با پارسال، نشان‌دهنده کاهش حدود 75 درصدی سطح پوشش برف و وضعیتی نامطلوب آن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از مرگ یک تن به دلیل سرمازدگی در ارتفاعات دارآباد خبرداد.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، گفت: مرز حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و رودخانه ارس، هر دو بر روی مرز سیاسی ایران و ترکیه منطبق هستند؛ به عبارتی بارش درون حوضه‌ای آن‌ها، چه به صورت باران یا برف با حوضه‌های مجاور واقع در کشور ترکیه متفاوت است.