پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

ایرانیان خارج از کشور با داشتن ثنا، بدون مراجعه به سفارت و سرکنسولگری‌های ایران، می‌توانند همانند سایر هموطنان به خدمات قضایی از جمله احراز ثنا، دریافت ابلاغ‌های قضایی، گواهی عدم سوء پیشینه، اعتبار معاملاتی، جلسات دادرسی الکترونیک و... دسترسی داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش برف و باران، هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: از نظر سازمان مشاور و حوزه فنی عمرانی، پل حافظ قطعاً به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد و با ویرایش‌های جدید باید مقاوم سازی کاملی انجام شود که هزینه سنگینی دارد و به نظر ما توجیه اقتصادی ندارد.

رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران، گفت: متوسط بارش استان تهران از ابتدای سال زراعی (مهر1402) تا پایان آذر 1402 حدود 32.7 میلیمتر بود که نسبت به سال قبل افزایش 60 درصدی داشته است.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اخیرا با انتشار گزارشی درباره بیماری‌های تنفسی شایع‌شده در اروپا اعلام کرد که دامنه این عفونت در حال گسترش است.

رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: مبلغ اولیه سود سپرده عمره 800 هزار تومان، پس از حدود 12 سال در بانک به حدود 3 میلیون تومان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: متخصصان رشته عفونی در نوک پیکان مسائل تحولی سلامت جهان قرار دارند و در دنیا برای پیشگیری از بیماری‌های عفونی و مقابله با پاندمی‌های احتمالی سرمایه گذاری بسیاری می‌شود

یک نماینده، مجلس، گفت: بازگشت دوباره گشت ارشاد به جز همان نتایج منفی که قبلاً گرفته‌ایم، دستاورد دیگری برای جامعه ندارد و اتفاقاً دینداران هم خواهان چنین فضایی نیستند.

قوه قضائیه اعلام کرد که 4 عضو تیم خرابکاری مرتبط با اسرائیل در استان آذربایجان غربی اعدام شدند.

امروز (جمعه) شاخص کیفیت هوای مشهد در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

سخنگوی قوه قضاییه، گفت: حدود 40 مورد نقض حقوق بشر در پرونده حمید نوری احصاء شده است که دلالت بر نقض روشن حقوق اولیه وی است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان، گفت: پرونده قضایی درخصوص دستگیری دزدان دریایی، تشکیل و مراتب تحت بررسی و پیگرد قانونی است.

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران، گفت: بر اساس قانون، تنها اتوبوس، خودرو‌های امدادی و خودرو‌هایی که از پلیس راهور مجوز گرفته‌اند، می‌توانند از خطوط اتوبوس، عبور کنند.

سازمان هواشناسی کشور از بازگشت آلودگی هوا به 9 کلان‌شهر از فردا (شنبه)، خبر داد.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: عقیم‌سازی سیستم‌های بارشی و یا انتقال آن‌ها به مناطق دیگر شایعه است و این موضوعات بر اساس علم هواشناسی صحت ندارد.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در حال حاضر، حدود یک میلیون نفر در نوبت انتظار سفر حج تمتع هستند.