دوشنبه 11 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

در حالی‌که طبق گفته معاون وزیر اقتصاد اضافه برداشت‌ها در خرید سهام دولتی 3 روز پیش باید به حساب مردم باز می‌گشت، اما برخی از مردمی که با این مشکل روبرو شده بودند، همچنان درگیر این مسئله هستند.

روند حرکت شاخص بورس در ساعات ابتدایی معاملات امروز سه شنبه 20 خردادماه صعودی بود و تا مرز 11 هزار و 300 واحد پیش رفت، اما ناگهان حرکت نزولی به خود گرفت و معاملات در حالی به پایان رسید که شاخص کل به محدوده یک میلیون و 118 هزار واحد بازگشت.

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نوکیا نیز همچون سایر رقبای قدرتمند خود در حال توسعه و تولید یک گوشی هوشمند جدید 5G مقرون به صرفه است.

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام متقاضیانی که پیش‌تر برای ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو اقدام کرده اند، گفت: متقاضیانی که قبل از چهارم خرداد 99 اطلاعات شخصی و کد کاربری و کلمه عبور خود را ثبت کرده اند، لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور برای به روز رسانی و تکمیل اطلاعات و دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید، اقدام کنند.

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه تجربیات تحقیقاتی‌مان را به خودروسازان منتقل خواهیم کرد، گفت: شاید در بعضی از موارد نیاز به ورود فیزیکی ما نباشد و فقط تجربیات و اطلاعات خود را منتقل کنیم.

ساینا S به پیشرانه کم مصرف M15 مجهز است. این پیشرانه 1503 سی سی حجم دارد و قدرت 87 اسب بخار را با گشتاور 128 نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده 5 سرعته دستی ساینا S توان پیشرانه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این قوای محرکه جزو پیشرانه‌های کم استهلاک و کم مصرف در بازار ایران شناخته می‌شود.

بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای خبر داد که دسته سفارش‌های خرید و فروش به همراه حجم نمایش و حداقل قیمت از شنبه (24 خرداد ماه) در بورس تهران تغییر می‌کند.

بانک جهانی پیش‌بینی کرد امسال اقتصاد ایران تحت تاثیر شیوع کرونا 5.2 درصد کوچک شود.

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد اعتماد بازار به احیای اقتصاد جهانی پس از کاهش تدریجی محدودیت‌های قرنطینه، افزایش یافت و بخشی از ضرر روز گذشته را جبران کرد.

در روز سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفته جاری به ترتیب یارانه نقدی و وام یک میلیون تومانی کرونا پرداخت و فرایند واریز وام مشاغل نیز با شروع دهه سوم خرداد ماه آغاز می‌شود.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه‌ای، به تشریح جزئیات طرح پیش‌فروش یکساله محصولات این گروه پرداخته و 17نکته را پیرامون این طرح توضیح داده است.

قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار افزایش یافت، اما در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا، روند رشد قیمت‌ها محدود بود.

مشترکین باید به موعد پرداخت درج شده در صورتحساب توجه کنند و نسبت به تسویه اقدام کنند، قطعا در صورت عدم پرداخت، اخطار دریافت می‌کنند و چنانچه رعایت نشود قطع برق را بدنبال خواهد داشت.

برای فروش سهام عدالت از طریق شعب بانک‌ها بایستی فرم‌های مربوط به فروش تکمیل شود. در فرم درخواست فروش سهام عدالت که به این منظور آماده شده است، آمده است: «کارگزار مجاز است سهام عدالت را به هر قیمتی که در لحظه فروش سهام در بازار امکان فروش آن را دارد به فروش برساند.»

مشاوران و فعالان بازار معاملات مسکن، از افزایش تدریجی فایل‌های فروش در بازار مجازی و بنگاه‌های املاک خبر می‌دهند.