شنبه 14 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

نجوا لاشیدایی بیش از 240 حساب به نام اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی دایر کرده بود تا بتوانند در قالب این حساب‌های متعدد و بهره‌گیری از این افراد، به مطامع سودجویانه خودشان برسند. این افراد متاسفانه در شرکت سایپا ارتباطات و مراودات برقرار کرده بودند و مدیریت خود آنجا که محکوم شد، مقصر بود.

نصب پلاک برروی خودرو‌های تولیدی در محل کارخانه و مطابق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندهی پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیس راهور خودرو‌های بدون پلاک را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا بر اساس جدیدترین دستورالعمل شورای رقابت مشخص شد.

طبق اعلام دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها از اول خرداد ماه دورکاری و شیفت بندی کارمندان بانک‌های دولتی و نیمه دولتی لغو می‌شود و کارمندان باید براساس ساعت کار جدید در بانک‌ها حضور داشته باشند.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: زیرساخت‌ها برای فروش سهام عدالت از طریق شبکه بانکی در حال آماده‌سازی است.

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (سه‌شنبه) با رشد 10 هزار واحدی و با غلبه خریداران بر فروشندگان دوباره وارد کانال یک میلیون واحدی شد.

حدود دو هفته از وعده احراز هویت غیرحضوری سجام گذشته است و آخرین اخبار، از اجرای این وعده به صورت آزمایشی حکایت دارد. طبق گفته‌های مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اوراق بهادار و تسویه وجوه احراز هویت غیرحضوری طی روز‌های آینده برای همه متقاضیان امکان‌پذیر خواهد بود.

اونس طلای جهانی بار دیگر رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت. بهای هر اونس در بازار جهانی طلا با صعود به قیمت 1765 دلاری زمینه ورود به سطح حساس 1800 دلاری را نیز فراهم کرد.

نشانه‌های بازگشت اولیه دو گروه از طیف تقاضا به بازار مسکن بعد از فعالیت چندماهه آنها در بازار سهام ردیابی شد. دسته‌ای از خانه‌اولی‌ها که سال گذشته و به‌خصوص اواخر پارسال و اوایل امسال - با مشاهده صعود ممتد بازدهی سهام - برای «تقویت بودجه خرید مسکن»، وارد بورس شده بودند، در حال حاضر به فکر خروج از بورس و ورود به بازار مسکن هستند. تقاضای مسکن نه تنها در تهران که در شهرهای بزرگ از اهرم...

هنگامی که صبح دیروز بهای اونس طلا بر فراز سطح 1760 دلاری قرار گرفت و رکورد 91 ماهه را جابه‌جا کرد، بسیاری از تحلیلگران روند اونس را افزایشی می‌دیدند و آن را آماده ثبت رکوردهای جدید می‌دانستند. کمتر کسی تصور می‌کرد که تا عصر، اونس تا 1730 دلار نیز عقب بنشیند. یک خبر کافی بود تا اطمینان به آینده اقتصاد، حداقل به شکل مقطعی و هیجانی افزایش یابد و همین افزایش اطمینان، سبزپوشی دسته‌جمعی بازارهای...

دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن مجعول دانستن مطلب منتشر شده در یکی از سایت‌های خبری درباره مواضع اسحاق جهانگیری در خصوص واگذاری سهام عدالت به مردم، هدف از انتشار این مطلب را ایجاد شبهه در اذهان عمومی دانست و اطلاعیه‌ای را برای تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم منتشر کرد.

تولید آزمایشی نخستین خودرو ایرانی با 5. 92 درصد ساخت داخل ومشارکت قطعه سازان برتر وشرکت‌های دانش بنیان در بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وزارت کار میزان وثیقه‌هایی که بابت تسهیلات حمایتی کرونا از متقاضیان دریافت خواهد شد را اعلام کرد.

سرپرست مدیریت تحویل و لجستیک ایران خودرو گفت: تحویل خودرو از طریق نمایندگی به مشتریان بدون پلاک تخلف تلقی شده و در صورت مشاهده به کمیسیون اعطاء و لغو معرفی می‌شوند.

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه از افزایش تقاضا و همچنین افزایش قیمت 10 تا 15 درصدی لپ تاپ خبر داد.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه وضعیت امروز بازار‌ها در اقتصاد کشورمان سخت‌تر از مرداد و شهریور 97 نیست، گفت: امروز نیز با تجربیاتی به مراتب بیشتر از آن روز، اعلام می‌کنم با تلاش جدی همکارانم در بانک مرکزی ثبات لازم در بازار‌ها برقرار خواهد شد.