یک‌شنبه 15 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

فعالیت‌های اشتغال‌زایی و عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در جزیره هرمز، موجب بازگشت یک‌هزار نفر از اهالی این جزیره شده است.

معاملات یکشنبه بورس با سبزپوشی 98 درصد نماد‌ها و رشد تاریخی 17هزار واحدی نماگر اصلی همراه بود. حجم نقدینگی منتظر در صفوف خرید و آمار تغییر مالکیت‌های سهام حاکی از آن است که موج ورود پول‌های خرد به بازار سهام بار دیگر تقویت شده و مرزشکنی‌ها در این بازار را تسهیل کرده است. به نظر می‌رسد عدم توجه فعالان بازار به تحلیل سبب شد تا تحولات بازار‌های موازی و ورود نقدینگی بیش از اخبار مرتبط با...

هم‌اکنون معاملات واحد‌های مسکونی تازه‌ساز فاقد پایان کار را می‌توان به‌عنوان پرریسک‌ترین معامله ملکی معرفی کرد.

شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) 17 هزار و 106 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 498 هزار و 904 واحد رسید.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه با هیجانات بازار به طور هیجانی برخورد نمی‌کنیم، گفت: این بانک، تحمیل شوک به بازار ارز را با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با صبر و تدبیر، خنثی و ثبات لازم را به بازار باز می‌گرداند.

طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی سود سهام عدالت با رقم 205 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان واریز شد.

قیمت مصوب ماسک فقط 410 تک تومان است اما با شیوع کرونا در ایران، برخی داروخانه‌های تهران ماسک‌های ساده را تا 16 هزار تومان می‌فروشند. در واقع قیمت هر عدد ماسک به حدود 39 برابر نرخ واقعی‌اش فروخته می‌شود. البته آن هم به شرطی که موفق شوید داروخانه‌ای را پیدا کنید که ماسک داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: در روز‌هایی که چین با این ویروس مواجه شده بود، ایران چه در سطح مقامات سیاسی و اقتصادی و چه در سطح مردمی همراهی خود با دولت و مردم چین را نشان داد و قطعا چین نیز رفتار متقابلی به ما نشان خواهد داد.

دیروز ارقام جدیدی در بازار ارز، سکه و سهام ثبت شد. سکه تمام برای اولین بار از مرز 5 میلیون و 900 هزار تومانی عبور کرد و دلار برای نخستین بار از اردیبهشت، به کانال 15 هزار تومان رسید. شاخص کل بورس نیز که معاملات آغازین اسفند را تحت سایه «کرونا» و بازگشت به لیست سیاه FATF با ریزش بیش از 11 هزار واحدی آغاز کرد، در پی قدرت‌نمایی نقدینگی نهایتا بیش از 3 هزار واحد بر ارتفاع خود افزود و برای...

بازار سهام روز گذشته یکی از عجیب‌ترین و هیجانی‌ترین روز‌های معاملاتی خود را تجربه کرد. شاخص کل بورس که تنها در 10 دقیقه نخست معاملات با افت 11636 واحدی مواجه شده بود به سرعت تغییر روند داد و به محدوده مثبت بازگشت و نهایتا کار خود را با رشد 3114 واحدی به پایان برد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بورس تهران گذری زودهنگام از ویروس کرونا و فهرست سیاه FATF را تجربه کرده است. با این حال محرک‌های...

در بازار امروز خرید و فروش خودرو، پراید 111 با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 68میلیون تومان، پراید 131 با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 64میلیون تومان، چانگان با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 263میلیون تومان، و استپ‌وی با افزایش 10 میلیون تومانی با قیمت 275 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره به برخی شایعه‌های بی‌اساس، گفت: مرز جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکیه در این نقطه باز است و هیچ‌گونه مشکلی در تردد مسافری یا کامیونی وجود ندارد.

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: علت اصلی نابسامانی در قیمت خودرو‌ها این است که علی‌رغم درخواست‌های مکرر، مرجعی برای قیمت گذاری مشخص نشده است.

شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) سه هزار و 111 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 481 هزار و 867 واحد رسید.

مدیرکل گمرک ایلام از بسته شدن مرز مهران و معطلی محموله‌های صادراتی خبر داد.

متقاضیان معترض به نتیجه پالایش مسکن ملی و همچنین متقاضیانی که با وجود تایید نهایی تمایل به انصراف از این طرح را دارند، می‌توانند تا چند روز آینده اعتراض خود را در سامانه «آباد» ثبت کنند.