شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

زاکانی با اشاره به ایجاد قرارگاه تخصصی در شهرداری گفت: ما در شهرداری قرارگاه چین ایجاد کردیم تا به صورت مستمر موضوعات را دنبال کند و جلسه داشته باشد. به واقع تازه کار ما شروع شده است باید بتوانیم این مسیر را دنبال کنیم.

در جلسه مجمع عمومی (کنگره) اخیر حزب اعتدال و توسعه که با پیام حسن روحانی و حضور 900 نفر از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد

سخنگوی دولت در رابطه با دولت و مردم سخنرانی کرد.

سخنگوی دولت، گفت: نسل جوان دهه 80 و 90 موتور‌های پیشرفت و تحول کشور هستند و باید از ظرفیت آنان جهت آینده‌سازی ایران استفاده کرد.

رئیس‌جمهوری به مناسبت موفقیت ورزشکاران ایران در بازی‌های پارالمپیک آسیایی تبریک گفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: حدود 6 میلیون خانواده متقاضی خانه‌دار شدن هستند که برای 4 میلیون نفر از آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و زمین آن آماده شده و امیدواریم وزارت مسکن و شهرسازی با قوانینی که برایش پیش‌بینی شده بتواند مابقی زمین‌ها را آماده کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

نخستین نشست فرمت 3+3 در سطح وزیران امور خارجه است و پیش از این نشست 3+3 در تاریخ 19 آذر 1400 و در سطح معاونان وزرای خارجه و بدون حضور گرجستان در مسکو برگزار شده بود.

قانون تمدید قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در جلسه علنی مورخ 1402/06/22 مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، توسط رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه جهت اجرا ابلاغ شد.

رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت محاکمه سران جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان عاملان و حامیان اصلی جنایات اخیر غزه، گفت: یقین داریم خون‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه، سقوط رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را سرعت خواهد بخشید.

رئیس جمهور با اشاره به جلوه‌های سیاسی و اجتماعی زیارت در کنار اثرات معنوی آن، دیپلماسی زیارت را یکی از راه‌های تعمیق ارتباط با سایر کشور‌های اسلامی خواند

وزیر امورخارجه کشورمان از آمادگی ایران برای ارسال دارو و مواد غذایی به غزه، خبر داد.

سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بر تسریع در فروش املاک مازاد بانک‌های ناتراز تاکید کردند.

وزیر کشور درخصوص سفر احمدی نژاد به گواتمالا، گفت: با توجه به شرایط کشور مقصد، دوستان مطلع نگران بودند تا خطر امنیتی متوجه ایشان نباشد و سرانجام با بررسی‌ها نتیجه گیری شد که سفر وی انجام شود..

محمودوند، نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند موضوع شفافیت را با یک هجمه ناروا و سنگین به مجلس وارد کنند، در حالی که ساختار مجلس شفاف است و چیز پشت صحنه‌ای ندارد. ما عملکردمان در صحن علنی و کمیسیون‌های مجلس مشخص است و ساختار پیچیده‌ای نداریم. از این‌رو ما نمایندگان چه بخواهیم و چه نخواهیم و درباره هرچه تصمیم بگیریم، خبر آن در جامعه رسانه‌ای می‌شود.

وزیر خارجه از شرکت در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی در جده خبر داد.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: محمد مخبر به دعوت رسمی نخست‌وزیر بلاروس، سه‌شنبه 25 مهرماه در سفری یک روزه، با مقامات عالی این کشور دیدار و گفتگو می‌کند.