یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در توییتر انتشار سخنانی منتسب به محمد مخبر را تکذیب کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، از اجرای چهار تسهیلات ویژه زوجین دهه شصتی روستایی خبر داد و گفت: ما چهار امتیاز و حمایت شامل تسهیلات اشتغال، تسهیلات ویژه ازدواج به جز تسهیلات عام ازدواج، کالابرگ جهیزیه و بیمه اجتماعی را برای زوجین دهه شصتی در روستا‌ها داریم.

«روامبا» وزیر امور خارجه بورکینافاسو که به ایران سفر کرده است، پیش از ظهر دوشنبه (13 شهریور 1402) با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

علی استادهاشمی رئیس کل جدید بیمه مرکزی ایران دارای مدرک دکتری مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی وعضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور است.

رئیس‌جمهور همچنین با تأکید بر جلوگیری از رسوب کالا در انبارها و بنادر، وزارتخانه‌های اقتصاد، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را مکلف کرد با رصد دقیق موجودی و ورودی و خروجی کالا به انبارها و بنادر، اجازه توقف بی‌مورد کالا در مسیر تأمین تا توزیع و احیانا فاسد شدن کالاها را نداده و متخلفین را معرفی کنند.

عیسی کلانتری می‌گوید: در دریاچه دیگر آبی به آن صورت وجود ندارد، تا جایی که من اطلاع دارم، غلظت نمک در آن قسمتی هم که آب هست، به بالای 50 درصد رسیده است. کلا کمتر از 700 تا 750 میلیون مترمکعب آب باقیمانده که آن هم آبی محسوب نمی‌شود و آب و نمک کامل است. تا آخر شهریور هم همین میزان تبخیر می‌شود و آبی نمی‌ماند، درواقع چیزی که می‌ماند اسمش می‌شود دریاچه سابق ارومیه.

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا باز کردن ماشین‌های تسلا غیر قانونی نیست گفت: در دنیا هست، اما ما به عنوان محقق این کار را کرده ایم. ماشین را خریده ایم دوس داشتیم بازش کنیم. وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: الهام می‌گیریم، کپی نمی‌کنیم.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت؛ رسانه قادر به معجزه نیست.«روایت محوری» شکست خورده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم صرفا توجه به چند کشور غربی مدنظر بود و به همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشور‌ها اهمیت چندانی داده نمی‌شد در نتیجه روابط سیاسی و اقتصادی به سردی گرائید، به‌هرحال تمایلی به گسترش روابط با کشور‌های همسایه، منطقه، کشور‌های قدرتمند آسیایی همچون چین و روسیه و نیز آمریکای لاتین و آفریقا مشاهده نمی‌شد و وزیر خارجه وقت با طرح دوگانه...

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه سفر خود به دمشق به زیارت حضرت رقیه (س) رفت.

قرارگاه زیست عفیفانه با هدف بررسی اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های فرهنگی، با حضور رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.

دستیار رئیس‌جمهور گفت: من معتقدم آنچه که در مجلس به آن اضافه شده، یک تورم قانونی ایجاد شده و مجدد آمده به 32 نهادی پرداخته که قبلا یک بار برایشان مسئولیت در نظر گرفته شده است. خب باید این 32 نهاد مورد مطالبه قرار بگیرند که در مباحث فرهنگی چه کار کردند

رئیسی، رئیس جمهور در طی نشست خبری صبح امروز با عکاسان حاضر در این نشست بر سر نوشیدن آب شوخی کرد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: در بسیاری از شهرها مشکل آب و برق رفع شده است. توجه به قشر محروم در دستورکار دولت است. رایگان شدن آب و برق و گاز وبیمه سلامت رایگان اقداماتی است که در دستور کار دولت بوده است. با حضور مردم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. به قله نزدیکیم و هرگز دردل ناامیدی راه نخواهیم داد.

اسماعیلی با بیان اینکه رئیسی مرد آزمون پس‌داده در برهه‌های مختلف است، ادامه داد: اگر به صحیفه امام خمینی (ره) رجوع کنید ایشان بسیاری از ماموریت‌های قضایی را به آقای رئیسی که در آن زمان جوانی بیست و چندساله بود واگذار می‌کردند.

رئیس‌جمهور گفت: اگر افرادی محدودی خواستند نظم دانشگاه را برهم بزنند خود دانشگاه باید مقابله کند. در چند روز گذشته هم برای من از تخلف افرادی که خطایی کردند و با آن‌ها در کمیته انضباطی برخورد شده گزارشاتی آمده است.