دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه 20 اسفند امکان‌پذیر نیست.

اگر می‌خواهید رژیم غذایی سالم و باکیفیتی داشته باشید، مواد غذایی زیر باید هر هفته در رژیم غذایی‌تان جای بگیرند.

هویج سرشار از مواد مغذی و مفید برای بدن است که می‌تواند سلامت شما را تضمین کند. خصوصا نباید از خواص هویج برای مردان غافل شد. هویج می‌تواند تاثیرات بسیار ویژه‌ای بر سلامت عمومی آقایان و بانوان بگذارد.

سبزه، یکی از اصلی‌ترین اجزای سفره هفت‌سین است. در بازار سبزه‌های مختلفی وجود دارند که از مواد متفاوتی تهیه شده‌اند. تخم شربتی از گیاهان زیبا و زینتی است که برای کاشت سبزه عید استفاده می‌شود.

یکی از غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی و از جمله محبوب‌ترین غذا این خورشت خاص است.

نقش مثبت برخی میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی در افزایش متابولیسم و کمک به روند سوزاندن چربی‌های اضافی ثابت شده است. هرچند برنامه‌ریزی برای رژیم غذایی متعادل و انجام ورزش نقش مهمی در سوزاندن چربی بدن دارند، اما مصرف این میوه‌ها و خوراکی‌ها نیز می‌تواند به این روند کمک کند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت 500 تقلبی است.

حالا که در این روز‌های پایانی سال دارید مراحل خانه‌تکانی را یکی‌یکی پشت سر می‌گذارید، شاید فکر کنید این کار‌ها تنها ضررش خستگی و کوفتگی باشد و درنهایت، یک خانه دسته گل برایتان می‌ماند که لذتش را ببرید.

نتایج مطالعه‌ای در سال 2022 میلادی نشان داد افزودن گیاهان بیش‌تر به رژیم غذایی روزانه می‌توان یک دهه بیش‌تر به طول عمر افراد بیافزاید.

شیرینی قندی سه رنگ یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و بسیار آسان خانگی است که می‌توانید آن را برای پذیرایی در عید نوروز تهیه کنید.

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 19 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

کیک ملکه بادام یکی از انواع کیک‌های کافی شاپی خوشمزه و محبوب است که از ترکیب کیک با نوعی کرم مخصوص و پرک بادام بو داده تهیه می‌شود.

افزایش وزن ناگهانی اگر در بازه زمانی کوتاهی مانند 24 تا 48 ساعت رخ دهد می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های مختلف باشد.

مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا گفت: مصرف الکل حتی به مقدار کم، یک عامل خطر اصلی برای ابتلا به سرطان سینه است.

زنان قوی، هرگز از اولویت دادن به خودشان احساس شرمندگی نمی‌کنند.

مطالعات علمی بر آثار مثبت ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در عسل بر دستگاه گوارش دلالت دارند.