سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

نوشیدنی‌های انرژی‌زا آب گازدار، حدود 40 گرم قند (ساکارز و گلوکز)، شیرین‌کنند‌های مصنوعی، حدود 200 میلی‌گرم کافئین دارند.

برخی محققان به این نتیجه رسیده‌اند که خوردن موز می‌تواند برای رفع کم خوابی مفید باشد.

خوردن بعضی از غذاها بر خلق و خو و احساسات ما نقش مهمی ایفا می‌کند.

دانشمندان تأکید دارند افراد 26 تا 64 سال باید روزانه 7 تا 9 ساعت خواب داشته باشند و هر مقدار خواب کمتر از این میزان می‌تواند پیامد‌هایی جدی برای سلامتی داشته باشد.

چای لیمو سوخت و ساز بدن را افزایش و سبب سوزاندن کالری بیشتری حتی در زمان استراحت می‌شود.

نتایج یک مطالعه متاآنالیز نشان داد که به ازای هر 200 گرم مصرف روزانه لبنیات که عمدتا به عنوان لبنیات کم چرب مصرف می‌شود، 16 درصد خطر افزایش فشار خون و 3 درصد خطر ابتلا به فشار خون بالا (HTN) کمتر می‌شود.

برخی از ترفندها در شبکه‌های اجتماعی، وایرال شده که واقعیت دارند و شما می‌توانید از این ترفندها استفاده کنید.

یکی از اشتباهات رایج در میان خانم‌های خانه دار این است که هنگام تمیز کردن کاشی‌های آشپزخانه، اجازه نمی‌دهند مایع شوینده چند دقیقه روی سطح آن‌ها باقی بماند.

چند اشتباه رایج وجود دارند که بسیاری از افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب آن‌ها می‌شوند؛ اما به گفته یک متخصص، یک اشتباه خاص وجود دارد که می‌تواند واقعاً در مسیر کاهش وزن شما یک مانع جدی به حساب بیاید.

بیماری‌های هموفیلی، تالاسمی، ام اس، پیوند، دیالیز، متابولیسم، سرطان‌ها و بسیاری از بیماری‌های قلب و عروقی جزء بیماری‌های خاص به حساب می‌آیند. بیمارانی که مبتلا به چنین بیماری‌های خاص و صعب العلاج هستند و قصد سفر‌های نوروزی دارند می‌توانند با برنامه ریزی دقیق از خدمات سلامت خود استفاده کنند.

ضربان قلب سریع در آغاز روز و بلافاصله پس از بیدارشدن ممکن است دلایل زیادی داشته باشد.

10 راهکار که شب‌ها به لاغری شما کمک می‌کنند.

ویتامین B 2 یا ریبوفلاوین یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در غذا‌ها وجود دارد، به غذا‌ها اضافه می‌شود و به عنوان مکمل در دسترس است. ویتامین B 2 (ریبوفلاوین) یک ریزمغذی ضروری است که به رشد و عملکرد خوب سلول‌ها کمک می‌کند.

در عصر حاضر، جستجو برای یافتن راه‌های طبیعی و خانگی برای درمان انواع بیماری‌ها، اهمیت ویژه‌ای یافته است. یکی از مشکلات شایع گوارشی که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، زخم معده است.

ما به بررسی دقیق و جامع روش‌های طبیعی درمان کیست مویی می‌پردازیم تا به شما در رسیدن به بهترین نتیجه ممکن کمک کنیم.

درحالی‌که سال‌ها است پزشکان برای درمان آلزایمر در جست‌وجوی راهی بوده‌اند تا جلوی تجمع پروتئین‌های «بتا آمیلویید» در مغز را بگیرند، گروهی از متخصصان «مؤسسه مغز کرمبیل» کانادا معتقدند آلزایمر در اصل بیماری مغزی نیست، بلکه اختلال سیستم ایمنی در مغز است.