یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: 9 دی حماسه‌ای است که آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذتبخش‌تر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با جشن سه‌هزارمین اجرای «علاءالدین» در برادوی؛ نام این اثر در فهرست آثاری با طولانی‌ترین مدت اجرا ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ در جمع پرشور مردم شهرستان جیرفت استان کرمان با اشاره به تشییع باشکوه شهدای گمنام که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور برگزار شد گفت: جلوه بزرگی که در استقبال باشکوه مردم در این مراسم نورایی مشاهده شد، در شرایط کنونی حماسه‌ای بزرگ از سوی ملت ایران به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز، از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم اهدای یک گُل رز به سردار سلیمانی توسط پسر بچه 3-4 ساله به شدت در فضای مجازی چرخید، اما آن پسر بچه از کجا حاج قاسم را می‌شناخت؟

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - امام جمعه اردستان گفت: غیرت دینی، شور و شعور انقلابی ملت ایران در9 دی 88، بساط فتنه و فتنه‌گران را درهم پیچید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت‌ها و تشکل‌های دینی با پویش به عشق حاج قاسم به استقبال سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده و تلاش مذبوحانه دشمنان نمی‌تواند خدشه ای به آن وارد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس رسانه ملی رشادت شهدا، افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان و سنت‌های دیرینه کشورمان را داشته‌های ارزشمند ایران اسلامی خواند و با تأکید بر انعکاس شایسته این داشته‌ها از قاب رسانه، مراقبت از این گنجینه ابدی را که همانند مرواریدی در صدف ایران عزیز می‌درخشد، از وظایف خطیر رسانه ملی برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعزت اله ضرغامی امروز در سفر به شهرستان بروجرد و بازدید از بنا‌های تاریخی این شهرستان با بیان اینکه بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو معرفی شده است، اظهار داشت: تصمیمات خوبی در این راستا اتخاذ شده تا زمینه فروش تولیدات این صنعت در سطح ملی و جهانی فراهم شود. وی با بیان اینکه ورشوسازی بر خلاف سایر صنایع دستی جنبه کاربردی و مصرفی دارد، افزود: مواد اولیه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمپانی مارول اعلالم کرد در سال 2023 و همزمان با تولد «استن لی» که از او به عنوان پدر مارول یاد می‌شود؛ مستندی را با شعار «100 سال رویا، 100 سال آفرینش، 100 سال استن لی» دیزنی پلاس پخش خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

چاپ شانزدهم «کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»؛ سندی کاربردی برای گام دوم انقلاب توسط انتشارات شهید کاظمی عرضه شد.

وب‌گاه فرارو

اگر صاحب یک حیوان خانگی هستید حتماً با مشکلی به نام موی حیوانات روی صندلی‌ها آشنایید. موی گربه یا سگ به صندلی‌ها می‌چسبد و کلافه‌تان می‌کند. مشکل اینجاست که نمی‌شود هر روز خودرو را به کارواش برد به همین خاطر راهکاری بهتر برایتان آورده‌ایم. برای زدودن و رفع موی حیوانات از سنگ پای اسفنجی استفاده کنید.

خبرگزاری مهر

کتاب «الگوی تأسیس کانون اندیشه ورزی اثربخش» نوشته محمدعلی نویدی توسط انتشارات دایره دانش منتشر شد.