جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه «رواق» در اولین برنامه زمستانی خود با موضوع شهادت بانوی آب به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 6 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - یک پژوهشگر میراث فرهنگی گفت: دغدغه آموزشِ حفظ میراث فرهنگی به کودکان اولویتِ دستور کار هیچ کدام از مقامات شهری اصفهان که آن را دوستدار کودک معرفی کرده اند، نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طراحی و ارائه سامانه هوشمند «مینا» به مثابه مدرسه مجازی برای آموزش زبان فارسی، آموزش این زبان را به صورت خودکار و هوشمند بر پایه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی برای علاقه‌مندان ممکن کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شبکه‌های تلویزیونی برخلافِ ادعای رسانه‌های معاند، رنگارنگی از حضور هنرمندان و اتفاقات یلدایی به آنتن رساندند؛ اما در عین حال خلأها و نقاط ضعفی هم در این کنداکتور به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

داود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» در پی درگذشت جلیل فتوحی‌نیا طراح صحنه این مجموعه فاخر تلویزیونی، پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه جامع روزنامه‌نگاری در حال بررسی نهایی در دولت است و پرونده آن تا پایان ماه جاری (دی‌ماه 1401) به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ایام فاطمیه چند کتاب مرتبط با سیره حضرت زهرا (س) در این گزارش معرفی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم گفت: مقرر شد 100 مسجد در نهضت جهاد تبیین شرکت کنند که شیوه نامه آن در اختیار این مساجد قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوازدهمین جلسه کارگروه نام گذاری روز‌ها و مناسبت‌های خاص، روز چهارشنبه 30 آذر به ریاست دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای کارگروه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک کارشناس ادبیات گفت: همه افراد از بزرگان خانواده تا کودکان می‌توانند قصه‌گو باشند چون هر انسانی از یک هویت قصه‌گو در درون خود برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیلی با اشاره به اینکه ایران عزیز قدرتمندانه مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را طی می کند، گفت: در این مسیر پیشرفت شاهد شکوفایی استعدادهای جوان ایرانی در عرصه ها و میادین مختلف هستیم و طبیعی است که با وجود این شرایط بدخواهان ملت ایران 44 سال بر طبل ناامیدی مردم بزرگ ایران می کوبند و با دروغ پراکنی در قالب تروریسم رسانه ای به دنبال آن هستند که نظام دینی را ناتوان در تحقق مسیر پیشرفت و...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جدیدترین حاشیه «مافیا» ی سعید ابوطالب حالا به «پدرخوانده» کشیده شده است؛ جنجالی که با ادعای یکی از طراحان این رئالیتی شو در فضای مجازی همزمان با پخش اولین قسمت، دوباره بالا گرفت. فردی که مدعی طراحی اصلی پروژه «پدرخوانده» است، می گوید، از طرحش استفاده شده و سپس بدون اطلاع قبلی توسط سعید ابوطالب کنار گذاشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: صادق داوری‌فر مستندساز رادیو و برنامه ساز از مستندهایی که در قالب رادیو کمپر آنها را می‌سازد سخن گفت.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد می‌پرسند: اگر من همان غذایی را که در 30 سالگی می‌خوردم اکنون نیز می‌خورم و فعالیت بدنی مشابهی انجام می‌دهم چرا وزن‌ام افزایش می‌یابد؟ نیازهای انرژی در هر فردی بسته به عوامل متعددی متفاوت است. اولین مورد سن است زیرا با افزایش سن نیازهای انرژی متفاوت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهمین کرسی از مجموعه نشست‌های تخصصی با موضوع «روایت‌هایی از مسیر پر پیچ و خم کار فرهنگی» با حضور هدایت‌الله بهبودی، نویسنده، پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.