جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین همایش تاریخ مطبوعات ایران با هدف بررسی سیر تحول تاریخ مطبوعات در کشور و با مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد علیزاده کارگردان تئاتر استان ایلام که با نمایش «رومانی» در جشنواره تئاتر منطقه‌ای حضور دارد می‌گوید این جشنواره می‌تواند امکانی برای دیدار و تعامل با دیگر هنرمندان کشور باشد که این امر تاثیر زیادی بر ادامه مسیر فعالیت‌های یک هنرمند دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی عینک به کارگردانی رضا آقایی و با طرح سینما اردو توسط گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو با حضور دانش آموزان اکران شد.

خبرگزاری مهر

شماره 151 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده‌هایی درباره موسیقی اعتراضی در تاریخ معاصر ایران منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید هرچه زودتر از شر لکه‌های قرمز رنگ لبو خلاص شوید، این مطلب را بخوانید و به پاسخ سوال پرتکرار این روز‌ها یعنی «لکه رنگ لبو چطور پاک می‌شود» دست پیدا کنید و رنگ لبو را از روی لباس و مبلمان خود پاک کنید.

خبرگزاری مهر

شانزدهمین پویش کتابخوانی پویا با محوریت کتاب «عسل مَثَل یه قصه» توسط مرکز رسانه ای شیرازه برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه غرب کشور از امروز شنبه هفتم دیماه به مدت سه روز و با رقابت 17 اثر نمایشی و 229 هنرمند از 10 استان کشور در تالار انتظار شهر کرمانشاه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

مستند «به بهانه آزادی» اثر مهدی نقویان امشب چهارشنبه بعد از خبر 22 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول بسیج روحانیون کردستان گفت: جهاد تبیین الزامات و راهبردهایی دارد که فعالان فرهنگی باید الگوی آن را برای جامعه ترسیم کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادی لاندو که برای تهیه‌کنندگی و مدیریت اجرایی فیلم‌هایی چون بازی مرگبار، سفر طولانی بسوی شب و هاپسکاچ شناخته شده در 95 سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آغاز اکران و رونمایی از فیلم سینمایی «عینک» صبح امروز (چهارشنبه هفتم دی) در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

وب‌گاه منیبان

شرایط عجیبی است! شاید حتی همین پرونده هم برای عده‌ای دردسرساز شود! گویی در یک توافق نانوشته، همه به یک نتیجه رسیده‌اند؛ سکوت خبری! فضای ملتهب جامعه در ماه‌های اخیر حالا مهم‌ترین رویداد سینمایی ایران را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است؛

خبرگزاری تسنیم

کارگردان مستند "هیچکس منتظرت نیست" گفت: زمانی که یک زنِ معتادِ متجاهر پس از دو دهه تصمیم می‌گیرد به اجتماع بازگردد، هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش او را قبول نمی‌کنند. نداشتن حامی و سرپناه دوباره آنها را به پاتوق‌ها بازمی‌گرداند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر جشنواره نقاشی «سرزمین افسانه‌ها» از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سودای عشق نمایانگر استعداد‌های هنری است و با توجه به ظرفیت هنرمندان بسیجی باید این برنامه سالانه برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بلوغ و بینش ماهوی، ضرورتی است که یک سینماگر، هم‌زمان با بلوغ هنری، به آن نیاز دارد. کنار هم بودن این دو بینش سبب می‌شود تا ساختار و بینش درونی و دنیای آن فیلمساز شکل گرفته و قواعد بازی، به نفع او تغییر کند.