پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام فلاح‌زاده می‌گوید: اگر کسی پولی را به کسی داده اما نه بنا بوده و نه شرط شده که سود پولش را بگیرد، اگر وقتی فرد می‌خواهد پول را پس بدهد مبلغی اضافه‌تر بدهد اشکالی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهاد تبیین را فصل نوین و راهبرد مناسبی برای خنثی سازی و مقابله با حربه های جدید و پیچیده دشمن دانست و گفت: بهترین شاخص برای این مهم خدمت صادقانه به مردم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت کمک‌معیشت به بیش از هفت هزار ایثارگر مشمول جدید خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی آرش امیری از اول دی ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود. در همین زمینه «علیرضا مقصودی» مدیر شبکه رادیویی جوان درباره تاثیر برگزاری جشنواره‌های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه‌سازی گفت: با برگزاری جشنواره‌های مستند، دانش عمومی در حوزه مستند در اختیار همه قرار می‌گیرد و همین امر باعث ارتقای سطح...

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - مردم و مسئولان جیرفت روز پنجشنبه در آیینی در مرکز این شهر به صورت پرشمار به استقبال از شهید گمنامی رفتند که در عملیات بدر در جریان هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برخلافِ ادعای رسانه‌های معاند، رنگارنگی از حضور هنرمندان و اتفاقات یلدایی به آنتن رساندند؛ اما در عین حال خلأها و نقاط ضعفی هم در این کنداکتور به چشم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ابوالفضل پورعرب شامگاه گذشته میهمان برنامه، درخواست خود را اینگونه مطرح کرد: خواهش می کنم این بچه ها (بازداشتی‌ها ناآرامی‌های اخیر) را عفو عمومی بدهند تا یک آشتی ملی برقرار شود. اینها بچه های ما هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«شهر برج و مه» به نظر می‌رسد آن‌چنانکه نویسنده در شروع فصل دوم به آن اشاره کرده، نیاز به ترتیب خاصی ندارد و در خوانش اول یک ملغمه‌ی معماگونه به نظر می‌رسد. معمایی که تا اندازه‌ای نتیجه‌ی تلاش آگاهانه‌ی نویسنده است برای دستکاری یا پنهان نگه داشتن واقعیت. داستان‌ها سازوکار مورد انتظار مخاطب را تا اندازه‌ی زیادی بهم می‌زنند.

وب‌گاه فرارو

«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام رضا (ع) میزبان است؛ میزبانِ میهمان‌هایی که به سفارشِ شهیدقاسم سلیمانی آمده‌اند. 250 هنرمند از نقاط مختلف کشور، عاشقانه و دست پر برای حاج قاسم، در مشهد مقدس دور هم جمع شده‌اند تا هر کدام با هنری که آموخته‌اند از حاجی بگویند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: ادبیات پایداری مدیون توجه رهبر انقلاب است اگر ایشان این نوشته‌ها را روی کتاب‌ها نمی‌نوشتند، سرنوشت این جریان فکری اینگونه نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره فیلم مردمی عمار می‌توانند موضوع یا مسئله‌ای که برایشان اهمیت دارد را روایت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج حسین قنبری قائم (حاج آقا نباتی) از شاگردان با واسطه شیخ حسنعلی اصفهانی (نخودکی) دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی مسیر رستگاری جامعه بشری را هموار می‌کند بر تلاش برای انس بیشتر آحاد مختلف جامعه با کلام الهی تاکید کرد.