جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارگردان فیلم سینمایی «عینک» می‌گوید: با وجود مساعد نبودن شرایط برای اکران، معتقدم کودکان به تنفس و تنوع نیاز دارند و حتی اگر جنگ رخ دهد، نباید آن‌ها را تا جای ممکن درگیر کرد؛ این ضرورتی است که اکران «عینک» را در این مقطع برای من توجیه می‌کند.

خبرگزاری مهر

دزفول - کتاب «شهدای ذریه سادات» شهرستان دزفول با برگزاری آئینی و حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی برنامه‌های جام 2022 از شبکه 3 با 38.2 درصد و جام 22 از شبکه ورزش با 10.8 درصد، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های فوتبالی بوده‌اند.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص غدد و متابولیسم، درباره کم کاری تیروئید شدید و عواقب آن، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه فرارو

ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با پایان تصویربرداری فیلم «نابازیگر»، آخرین گروه بازیگران این اثر معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آن‌ها را جدی بگیرید، زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش «فاطمه» اثری از گروه هنر مقدس است که نقش‌های اجتماعی زنان در دوره صدر اسلام و توجه ائمه به تبیین دین توسط بانوان را یادآوری می‌کند.

وب‌گاه فرارو

متخصصان دانشگاه "ییل" می‌گویند توانسته‌اند "مه مغزی" را که یکی از شایع‌ترین علائم کووید مزمن است در هشت بیمار مبتلا به این عارضه برطرف کنند.

وب‌گاه فرارو

سل می‌تواند هر کسی در هر سنی را مبتلا کند. افرادی که سطح ایمنی بدنشان کاهش یافته است بیشتر در معرض خطر هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر جشنواره نقاشی «سرزمین افسانه‌ها» از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه ملی «شهر خانواده» که قرار است اسفندماه برگزار شود، بنا دارد مد و لباس ایرانی اسلامی را عرضه کند و به معرفی الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی اسلامی در پوشش و سبک زندگی بپردازد.

وب‌گاه فرارو

این گیاه از درمان‌های سنتی التهاب ورید، لخته‌های خون و تراکم غدد لنفاوی پشتیبانی می‌کند، به عنوان مثال، زمانی که شبدر شیرین به صورت خارجی اعمال می‌شود می‌تواند باعث بهبودی کبودی‌ها شده و تورم هموروئید را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

مسواک کشیدن خشن می‌تواند، باعث تحلیل رفتن لثه در محل اتصال به دندان شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ذیل جشنواره «گوهرشاد»، نمایشگاه «شهر خانواده» را اسفندماه امسال با حضور و مشارکت طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی برگزار می‌کند.