جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سفارت جمهوری خلق چین در سال 1401 و با هدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و ایجاد بستری مناسب برای ترویج دوستی و همدلی، جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان «سرزمین افسانه‌ها» برگزار شد تا کودکان و نوجوانان ایرانی...

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اینک شمار اعضای صندوق اعتباری هنر در خراسان رضوی به چهار هزار و 612 نفر رسیده که از خدمات این صندوق بهره مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «روز فرهنگی عراق» با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کانون پرورش فکری گفت: 9 میلیون جلد کتاب در مراکز فرهنگی کانون وجود دارد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه هیأت دولت درباره فضای چهل و یکمین جشنواره فجر گفت: تاکنون 75 فیلم به جشنواره امسال رسیده و بررسی آن‌ها در حال انجام است؛ تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است و تعداد افرادی که دخالت دارند نیز خیلی بیشتر از سال قبل است. فضای جشنواره فیلم و تئاتر فجر که اکنون بیش از هزار اثر به آن‌ها رسیده، خیلی خوب است. جشنواره‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال معمایی «مترجم» ساخته بهرام توکلی با بازی صابر ابر، مهرانه مهین ترابی و پانته‌آ پناهی‌ها به زودی از بستر (پلتفرم) نماوا منتشر می‌شود.

وب‌گاه الف

کارگردان فیلم سینمایی «عینک» می‌گوید: با وجود مساعد نبودن شرایط برای اکران، معتقدم کودکان به تنفس و تنوع نیاز دارند و حتی اگر جنگ رخ دهد، نباید آن‌ها را تا جای ممکن درگیر کرد؛ این ضرورتی است که اکران «عینک» را در این مقطع برای من توجیه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: بین 15 تا 20 اثر نمایشی حاضر در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق برای رقابت به جشنواره فجر می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعتقاد دارد تلویزیون بعد از دو دهه به کارهای ماندگارِ الف ویژه فاخر نیازمند است؛ ما بنای‌مان حمایت از صداوسیماست اما درخواست داریم فاخرهای تلویزیون را راه بیندازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حمایت تالار هنر، نمایشنامه «سئنامرگو» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی روزهای پنجشنبه 8 دی و جمعه 9 دی ماه ساعت: 16 به شیوه نمایشنامه‌خوانی ویژه نوجوانان در تالار هنر روی صحنه می رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به انتخاب بین 15 تا 20 اثر نمایشی حاضر در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق برای رقابت در بزرگ‌ترین ویترین نمایش کشور، از اجرای ویژه برنامه «رادیو جشنواره» برای اطلاع‌رسانی از روند برگزاری این رویداد هنری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

وب‌گاه فرارو

اگر رژیم غذایی با پروتئین بالا می‌تواند خطری برای کلیه‌ها باشد، به این دلیل است که غذا‌های با پروتئین زیاد به‌طور طبیعی تمایل به افزایش کلسیم ادرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ادی لاندو که برای تهیه‌کنندگی و مدیریت اجرایی فیلم‌هایی چون بازی مرگبار، سفر طولانی بسوی شب و هاپسکاچ شناخته شده در 95 سالگی درگذشت.