جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» به قلم سعید علامیان با استقبال در پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ صدم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: پویانمایی بلند سینمایی «لوپتو» که از 11 آبان روی پرده رفته بود، دیروز بعد از نزدیک به 50 روز نمایش، گیشه خود را به 10 میلیارد تومان رساند و در جمع 40 فیلم ایرانی قرار گرفت که در باشگاه فیلم‌های 10 میلیاردی حضور دارند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی صداوسیما در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی به اظهارات همایون اسعدیان واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمزمه از سرگیری مذاکرات برجام موضوعی است که اکثر روزنامه های امروز به آن پرداخته اند.

وب‌گاه الف

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست کوتاه نامزدهای چند شاخه از جمله جایزه بهترین فیلم بین‌المللی سال را در حالی اعلام کرد که نماینده سینمای ایران از رسیدن به جمع 15 نامزد اولیه بازماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند عصر یخبندان، تنها در خانه و خوب بد زشت را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرالمومنین (ع) فرموده‌اند: عاقل، کسی است که از میان دو بد، آن را که ضررش کمتر است، بشناسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان نمایش آن کلات گفت: موضوع کلی «داستان آن کلات» درباره مقاومت و نقش زنان در عرصه مقاومت است و به ماجرای حمله مغول به ایران می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: لالایی اولین برنامه تلویزیونی است که اجازه دارد تا مادران لالایی بخوانند و این یکی از بحث‌های مهم در ساختار این برنامه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد زبان و ادبیات فارسی گفت: فارسی نو با آمدن اعراب به ایران و از بین رفتن دوران پادشاهی ساسانیان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آکادمی اسکار دقایقی قبل، نامزدهای اولیه شاخه بین‌الملل 2023 را اعلام کرد که نماینده سینمای کشورمان در آن حضور ندارد.

وب‌گاه فرارو

پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می‌تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، برای رفع خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می‌دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می‌دهد و حتی می‌توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای تأمین منابع علمی وزارت عتف گفت: علم باز، علم قرن 21 است و داده‌های پژوهشی مهمترین بخش تعریف علم باز محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بهروز افخمی به عنوان مجری برنامه تازه وارد شبکه نسیم می‌گوید: به شعر و ادبیات ایران می‌پردازیم و بسیار علاقه‌مند این اتفاقم؛ واقعاً نمی‌دانیم چه گنجینه عظیمی از داستان‌های قدیمی در دستِ ما است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده «ورزش از نگاه دو» گفت: تفاوت برنامه «ورزش از نگاه دو» این است که دوز ورزشی برنامه را با حضور ورزشکاران و اهالی ورزش افزایش دادیم.