جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با هیات سینمایی روسی امروز در محل سازمان سینمایی دیدار کرد. در این جلسه خزاعی ضمن خوش‌آمدگویی به هیات روسی، در خصوص تعاملات فرهنگی با روسیه گفت: روابط فرهنگی ایران و روسیه هر روز درحال گسترش است و مردم ایران شناخت خوبی از ادبیات داستانی و آثار نمایشی روسیه دارند و حتی در دانشگاه‌های معتبر ما این آثار جزو واحد‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ظرفیت‌های مردمی به قدری پرتوان هستند که تصدی فعالیت‌های قرآنی را انجام دهند، ما هم از تشکل‌ها و فعالیت‌های مردمی در حوزه قرآن به صورت ویژه حمایت می‌کنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهم‌ترین نماز مستحبی در دین اسلام نماز شب و در بیان ائمه اطهار و بزرگان دینی به اقامه آن توصیه شده است.

وب‌گاه فرارو

بسیار شنیده اید که گفته می‌شود چگونه کاهش وزن پس از 50 سالگی دشوارتر از سنین پیش از آن است. در حالی که برخی از عوامل بیولوژیکی وجود دارند که می‌توانند کاهش وزن را در دهه پنجم عمر و پس از آن دشوارتر سازند برخی از مواردی که باعث حفظ وزن می‌شوند مرتبط با تغییر سبک زندگی شما هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تاکید بر لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط با نوجوانان گفت: ضرورت دارد کارگروه ملی نوجوانان را تشکیل دهیم که در راس آن موضوعات هویت و نشاط آفرینی باشد.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: تلویزیون چند فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که فردا سه شنبه، هفتم دی ماه از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، ترکیب‌بندی را به آستان مقدس بانوی دو عالم تقدیم کرده است.

وب‌گاه فرارو

خار پاشنه یکی از رایج‌ترین علل درد پاشنه پا است که به علت التهاب رباط کف پا بوجود می‌آید. این رباط، نوار بافتی ضخیمی در کف پا است که از ابتدا تا انتهای کف پا کشیده شده و استخوان پاشنه را به پنجه و انگشتان وصل می‌کند.

وب‌گاه فرارو

با رعایت چندین نکته به کودک زمان بدهید تا با شرایط جدید کنار بیایید و آن را بپذیرد، برای عادت دادن فرزندتان به محیط جدید باید صبور باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون چند فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که فردا سه شنبه، هفتم دی ماه از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «استفن گریف» بازیگر بریتانیایی درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

هاشمی در داستان «یک دست‌ها» با الهام از زندگی ابن سِکیت، از علمای قرن سوم هجری، تصویری از مظلومیت شیعه در دوران حکومت متوکل عباسی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

جریان‌سازی گفتمان شهدای هشت سال دفاع مقدس یعنی مقاومت، معنویت و ایثار با رویدادهای فرهنگی امکان‌پذیر است اما به شرطی که رویدادها ثابت و مستمر باشند نه مقطعی. کنگره معبر عشق باید این مسیر را در طی سال ادامه بدهد تا افکار عمومی را متوجه خود کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برنامه «شیوه» با اعمال تغییراتی در بخش اتاق فکر خود، از اواسط دی ماه به آنتن تلویزیون بازمی گردد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان_ ایرنا_ مراسم تشییع پیکر 13 شهید گمنام روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.