جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «استفن گریف» بازیگر بریتانیایی درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

هاشمی در داستان «یک دست‌ها» با الهام از زندگی ابن سِکیت، از علمای قرن سوم هجری، تصویری از مظلومیت شیعه در دوران حکومت متوکل عباسی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

جریان‌سازی گفتمان شهدای هشت سال دفاع مقدس یعنی مقاومت، معنویت و ایثار با رویدادهای فرهنگی امکان‌پذیر است اما به شرطی که رویدادها ثابت و مستمر باشند نه مقطعی. کنگره معبر عشق باید این مسیر را در طی سال ادامه بدهد تا افکار عمومی را متوجه خود کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برنامه «شیوه» با اعمال تغییراتی در بخش اتاق فکر خود، از اواسط دی ماه به آنتن تلویزیون بازمی گردد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان_ ایرنا_ مراسم تشییع پیکر 13 شهید گمنام روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - هنوز اشکِ خورشید، سوزِ صبحگاه شهر کرمان را آب نکرده بود که تابوت‌های رنگین رسیدند. مردم البته از ساعت‌ها پیش آمده بودند تا پیکر 6 شهیدگمنام را روی دست‌ها و شانه‌هایشان، خیر، که بر دیدگانشان بگیرند و تا جایگاه همراهی کنند.

خبرگزاری مهر

ما به شدت با یک جنگ ادراکی و جنگ شناختی تمام عیار مواجه بودیم که انصافاً نمونه‌اش را در سال‌های اخیر جهان نداریم.

خبرگزاری مهر

«کتاب عملیات اندیشه ورزی درون اقشار ملت از رأس تا لایه ها» نوشته سیدمحمود کمال آرا توسط اندیشکده روابط بین‌الملل روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

پویش بزرگ کتابخوانی ریحانه 4 از سوی انتشارات «به‌نشر» آغاز به کار کرد؛ پویشی که موضوع آثار آن بر محور روایت داستان‌های شیرین و جذاب پیرامون عفاف و حجاب و معرفی زنان الگوی ایرانی استوار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رضا رویگری 76 ساله و یوسف تیموری 43 ساله، دو بازیگر شناخته شده کشورمان هر سال در یک روز تولدشان را جشن می‌گیرند. در حقیقت رضا رویگری و یوسف تیموری هر سال با هم متولد می‌شوند!

وب‌گاه الف

یک کارشناس مسائل دینی گفت: براساس آیات و روایات می‌توان استنباط کرد که پیامبر اکرم (ص) و دخترشان حضرت زهرا (س) در پیشگاه خداوند از جایگاه رفیعی برخوردار بودند و قطعا کسانی که به ساحت حضرت فاطمه (س) توهین کردند و موجب شهادت این بانوی بزرگوار شدند مورد رنجش رسول خدا (ص) و لعن خداوند قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، 89.7 درصد فوتبال‌دوستان از طریق تلویزیون پیگیر مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر بوده‌اند.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیامی درگذشت مراد امین پور، پدر قیصر امین پور را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «کوچه نقاش‌ها» می‌گوید راوی این‌کتاب در اولین‌دیدار و گفتگو، برخوردی ساده، صمیمی، دلنشین و لوطی‌وار داشته است.

خبرگزاری تسنیم

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، 89.7 درصد فوتبال دوستان از طریق تلویزیون پیگیر مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر بوده‌اند.