چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی‌ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه هفته جاری اعضای هیات رئیسه مجلس را برای سال چهارم انتخاب می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتاب «نامزد گلوله ها» به قلم مرتضی سرهنگی در حالی امروز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جمع شد که محمدعلی آقامیرزایی درباره آن توضیحاتی ارائه داد

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: یحیی یک مرد جدی و مربی جنتلمن و بادانشی است که حتما می‌تواند باز هم برای پرسپولیس قهرمانی‌های دیگر کسب کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «به تأخیرها خاتمه دهیم» نوشت: این عبارت را زیاد شنیده‌ایم «مردم باید بهبود اقتصادی را در سفره خود ببینند». این عبارت عامیانه باشد یا علمی تبدیل به فرهنگ عمومی شده و بهبود وضعیت در سفره‌ها به مهم‌ترین شاخص در ارزیابی سطح موفقیت دولت تبدیل شده است. این قلم در این‌جا نمی‌خواهد در این خصوص...

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، هیأت داوران خود را معرفی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

خبرگزاری مهر

مدیر انتشارات قلندر گفت: کتاب‌هایی که بیشتر مردم ترکیه به آنها توجه می‌کنند کتاب‌هایی هستند که در حوزه فلسفه به خصوص فلسفه اسلامی منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی‌ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز نهم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی باقری معاون وزیرخارجه و سرپرست تیم مذاکرات برجام در یادداشتی به موضوعات محتلف از جمله روابط ایران و اروپا پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقایسه سوژه‌های سریال‌های شبکه خانگی کافی است که هرقدر سوژه تکراری و دم دستی به خورد ما داده می‌شود، بدون کمترین اعتراضی پذیرای آن هستیم.

خبرگزاری مهر

حدود یک سال و نیم از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد و نمایندگان مجلس از عملکرد برخی از دستگاه‌ها به ویژه سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون گله‌مند هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی دو روز در اواخر آوریل2023، اکونومیست بیش از هشت ساعت را صرف گفت‌وگو با دکتر هنری کیسینجر، مشاور اسبق امنیت ملی و وزیر خارجه اسبق آمریکا کرد.

خبرگزاری اکو نیوز