چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت گفت: در سال 1401 حدود 5 هزار و 240 عنوان کتاب در حوزه علوم پزشکی منتشر شده و حاصل تلاش 800 مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی در 22 سال گذشته عرضه 642 عنوان کتاب به جهان بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «عمل کشتن» به کارگردانی «جاشوا اوپنهایمر» در سینماتک خانه هنرمندان ایران اکران و نقد و بررسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یکی از اصلی‌ترین کارکردهای جوایز ادبی را تبلیغ برای آثار برتر و برگزیده می‌دانند و اگر کتابی در یک جایزه معتبر ادبی برنده شود، انتظار این است که مخاطبان به این کتاب علاقه‌مند شوند ولی درباره جایزه جلال آل احمد به نظر می‌رسد این اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه پارلمان دانشجویی شبیه‌سازی نمایندگان مجلس توسط دانشجویان به همت خانه خلاق و نوآوری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیاوران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه روز از قبل از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی یا به عبارتی 72 ساعت قبل از شهادت این سردار بزرگ اسلام محتوای کتابی با نام «عزیز زیبای من» در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است که به بیان روایت‌های زندگی ایشان تا سه روز قبل از شهادت اختصاص دارد.

خبرگزاری مهر

کتاب «سر به هوا» نوشته اکرم الف خانی امروز جمعه 29 اردیبهشت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

محمدحسین رجبی دوانی پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: مقام معظم رهبری عنوان می‌کنند امام صادق (ع) تشکیلات گسترده شبه حزبی داشتند که شیعه را در مناطق مختلف تحت هدایت داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری ارشاد از کمبود بودجه برای هنر کشور می‌گوید که توان را برای تولید آثار هنری فاخر کم می‌کند؛ چیزی که منجر به کمبود این آثار در عرصه هنر انقلاب هم شده است. این در حالی است که برخی سفارتخانه‌ها برای تئاتری هزینه سنگین می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون زنان و امورخانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص دیدارش با هیأتی از طالبان گفت: در بحث بهداشت قرارداد بسته شده است که تعدادی از خانم‌های برای آموزش بیایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون زنان و امورخانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص دیدارش با هیأتی از طالبان گفت: در بحث بهداشت قرارداد بسته شده است که تعدادی از خانم‌های برای آموزش بیایند.