پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد به خبرآنلاین گفت: «سازه تزئینی روی گنبد مسجد امیرچخماق که حدود 30 مترمربع ریزش کرده نیاز به بازسازی دارد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امامی درمورد چالش‌های صنعت مد و لباس کشور و دلایل دسترسی نداشتن بانوان به پوشاک ایرانی اسلامی مطلوب در سطح بازار توضیحاتی داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم نوجوانان ایران به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل افغانستان پرداخت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مسیر بررسی لایحه حمایت از عفاف و حجاب باید دیدگاه های همه افراد صاحب نظر را جمع آوری و در تدوین این لایحه استفاده کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مریم جلالی بعد از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع دستی البرز با اشاره به وجود هنرمندان نوآور در البرز اظهار کرد: هر روز از هفته صنایع دستی با محوریت یک گزاره نامگذاری شده تا بر آن اساس، نظام مسائل صنایع‌دستی بازخوانی شود. امروز روز صنایع‌دستی و نوگرایی است. وی بیان کرد: البرز به عنوان ایران کوچک می‌تواند مثال خوبی برای نوآوری و معاصر سازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین نشست بررسی ابعاد و زوایای مختلف لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. شایسته خو مدیر مکتب نرجس و فعال فرهنگی در این نشست با بیان اینکه برای تضمین اجرایی قانون عفاف و حجاب به ساختار نظارتی قوی نیازمند است، تاکید کرد: تسامح در برابر جریان برهنگی، جامعه را به سوی شکست در برابر سرمایه...

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است اما باید بگویم تمام بازیکنانم در یک سطح هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به این نکته اذعان کرد که پس از گل اول افغانستان، دقایق سختی برای ادامه بازی داشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

رییس کل موزه ملی ایران همچنین گفت: اگر فضای کافی داشتیم تا مثلا 5 هزار متر به گالری هخامنشی اختصاص دهیم، حتما این شیء را برای نمایش عمومی به سالن برمی‌گرداندیم، ولی درحال حاضر به دلیل محدودیت فضایی که موزه ملی دارد، این شیء در مخزن نگهداری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به این نکته اذعان کرد که پس از گل اول افغانستان، دقایق سختی برای ادامه بازی داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه مردم نگران رفتارهای زننده غیر اسلامی هستند، گفت: مسوولان باید برای مقابله با این رفتارها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتارها مصداق حمایت از دشمن است.

وب‌گاه ورزش سه

لسترسیتی انزو مارسکا از منچسترسیتی را به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرد.