پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر رئیس جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، با بیان اینکه وضعیت کوبا از نظر شبکه بهداشتی مناسب است، گفت: همکاری‌های دیرینه‌ای را با کوبا از اوایل انقلاب اسلامی ایران تاکنون در حوزه ایجاد شبکه‌های بهداشتی در کشور داشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حکم تعلیق 6 ماهه مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس و مدیر حافظیه در دادگاه تجدید نظر نقض شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - عبدالمجید شاکری شمسی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، روز جمعه به ایرنا یزد گفت: خرابی و ریزش بخشی از فضای بیرونی گنبد مسجد تاریخی امیرچقماق یزد با نظر شورای فنی و طبق اصول میراثی بازسازی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر ابراهیم رئیسی: «سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم از سن آمریکا بیشتر است. به همین خاطر ایرانیان از این همه تلاش آمریکا [برای تحریم یا براندازی] خنده‌شان می‌گیرد.»

وب‌گاه فرارو

این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال 1338 پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده 247 سال قبل به استقلال رسیده است و 64 طبعا از 247 کمتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور کوبا در دیدار با رئیس جمهور کشورمان گفت: حتما تا پایان سال میلادی جاری به تهران سفر خواهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصرایران در واکنش به مصاحبه جنجالی همسر ابراهیم رئیسی نوشت: خوش‌بختانه ایشان یک مقام مسؤول نیست و همین که تعابیری از این دست را از زبان همسرشان یا وزیر خارجه نشنیدیم جای خوش‌حالی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مسئله حجاب از حکم الهی نشات می‌گیرد. هیچ کدام از ما نمی‌توانیم امر الهی را نادیده بگیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور کوبا در دیدار با رئیس جمهور کشورمان گفت: حتما تا پایان سال میلادی جاری به تهران سفر خواهم کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور کوبا در دیدار با سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که گفت‌وگوهای سیاسی با ایران را پررنگ‌تر ادامه خواهیم داد، افزود: سفر به تهران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل بروز مشکلاتی مثل کرونا لغو شد.

وب‌گاه عصر ایران

«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا در دیدار با سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که گفت‌وگوهای سیاسی با ایران را پررنگ‌تر ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران در واکنش به مصاحبه جنجالی همسر ابراهیم رئیسی نوشت: هویت یک دانشگاه هم نه به قدمت درختان آن که به سابقه استادان و جایگاه دانش آموختگان آن است. از این رو امیدواریم سرکار خانم از نفوذ عاطفی خود بر آقای رییسی بهره ببرند تا هر گاه اراده سیاسی و حراستی برآن شد تبری بر درخت استادی ریشه‌دار وارد کند مانع شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد حدیر در عصر ایران نوشت: هر چه فکر می‌کنم شباهتی بین عمر درختان و خندیدن به تلاش‌های آمریکا نمی‌یابم. ضمن این که مواجهه جمهوری اسلامی با ایالات متحده نه با یک کشور با تاریخ محدود که با مجموعه‌ای با عنوان «غرب» است و می‌دانیم قدمت غرب قطعا از درختان دانشگاه شهید بهشتی بسیار بیشتر است.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور کوبا در دیدار با رئیس جمهور کشورمان گفت: حتما تا پایان سال میلادی جاری به تهران سفر خواهم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

راستینه: لایحه حجاب و عفاف ظرفیت‌های الکترونیک را به کار گرفته و به سمت ضابطه‌مند کردن به‌واسطه هوش مصنوعی در اجرای قانون حرکت کرده است

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌هایی مبنی بر همکاری دو کشور ایران و کوبا در زمینه تولید واکسن، از برنامه ریزی‌ها برای همکاری در تولید داروهای های‌تک در درمان سرطان خبر داد.