پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

کودکان در شش سالگی صدها کلمه می‌دانند، در حالی‌که هرروز به گستره لغات خود می‌افزاید. آنها می‌توانند درباره اتفاقات مربوط به خودشان نیز قصه‌گویی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «حکم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: احکام لایحه عفاف و حجاب، خیلی بازدارنده نیست، ولی موثر است. صرف این لایحه ما نمی‌توانیم کشف حجاب را تمام و کمال جمع کنیم اما با اصلاح برخی احکام آن می‌توانیم به سمت اصلاح پدیده کشف حجاب در کشور حرکت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان پیش از آغاز کارش در پیکارهای آسیایی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

شاهرود - یک قلاده پلنگ در زیستکره توران شاهرود تصویر برداری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سؤال بحث حمایت از تئاتر‌های بومی از جمله تئاتر خیابانی چطور برنامه‌ریزی شده است؟ اظهار داشت: تئاتر خیابانی به عنوان یک پدیده فرهنگی در اکثر شهرستان‌های کردستان به ویژه مریوان فعالیت داشته و در کشور بسیار خوش درخشیده است. وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی به اصلی‌ترین رویداد هنر‌های نمایشی...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه سیاست آموزشی در دانشکده حکمرانی با روال سنتی آموزش متفاوت است، گفت: تدریس در دانشکده حکمرانی به صورت ترکیبی و تخصصی انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.

خبرگزاری مهر

نشست هفتگی شهر کتاب روز سه شنبه 30 خرداد به تحلیل و بررسی فلسفه‌ورزی به سبک دوباتن اختصاص دارد.

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: راستینه: لایحه حجاب و عفاف ظرفیت‌های الکترونیک را به کار گرفته و به سمت ضابطه‌مند کردن به‌واسطه هوش مصنوعی در اجرای قانون حرکت کرده است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای انقلاب کوبا، به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت اظهار داشت: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی‌ترین سطح قرار دارد و اقتضای این سطح از روابط آن است که در سایر حوزه‌ها نیز شاهد گسترش روابط و همکاری‌های فیمابین باشیم.