سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت معنای واقعی باید‌ها و نباید‌های الهی است و می‌طلبد که به عنوان یک گفتمان جامع مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فصلی که گذشت تنوع مخاطبان در زمینه کتاب بسیار بالا بود به همین بهانه نگاهی انداختیم به چند کتاب پرفروش در فصل بهار که از سوی ناشران معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمدشاه واصف باختری، شاعر افغانستانی در 81 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه عصر ایران

اثر مشهور پاتریشیا کرون «پیامبران بومی ایران در سده‌های نخستین اسلامی» آخرین کتابی بود که کاظم فیروزمند ترجمه آن را تمام کرده و به زودی از سوی نشر نامک منتشر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته یک روانشناس تربیتی، گریه بر سیدالشهدا در کودکان و نوجوانان اثر مثبت دارد و کمک می‌کند تا آن‌ها یاد بگیرند که چطور ازلحاظ روانی خودشان را تخلیه کنند.

خبرگزاری تسنیم

سریال «شب دهم» حسن فتحی بیش از 20 سال سن دارد، اما بعد از آن شاید تنها سریالی که توانست مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد «مختارنامه» باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین ساکت: چرا واژه «رایانه» بعد از گذشت سال‌ها هنوز پذیرفته نشده، اما «یارانه» خیلی زود پذیرفته شد؟!

خبرگزاری مهر

مشهد همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم الحرام، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب «چرا و چگونه عزاداری کنیم؟» با موضوع سوگواری‌ها و آداب و رسوم محرم معرفی شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس بانک اطلاعات کتاب خانه‌کتاب و ادبیات ایران در بهار سال 1402 مجموعاً 21 هزار و 693 عنوان کتاب از سوی 2 هزار و 194 ناشر فعال در حوزه‌های مختلف در کشور منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد مناطق ویژه فرهنگی را یکی از ضروریات ایجاد هویت ایرانی - اسلامی بیان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: این نوع برنامه‌ریزی، تحول و مدیریت فرهنگی که آیات قرآن آن را به زیبایی منعکس کرده است، باید به عنوان الگوی تحول در انقلاب اسلامی بازشناسی و بازسازی شود.