سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیش‌ترین کتاب‌های روانه شده به بازار نشر آثار تألیفی هستند که با 73 درصد معادل 15 هزار و 772 نسخه از سوی 22 هزار و 101 نفر تألیف شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: بر اساس قوانین شرع و فقه و بر اساس ملاک‌هایی که بیشتر افراد جامعه را در برمی‌گیرد، تمام زنان به مجرد عقد ازدواج مالک مهریه می‌شوند، و مواردی مانند نشوز یا فساد اخلاقی نیز موجب سلب مالکیت آنان بر مهریه نخواهد شد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای نگهبان عزاداری ماه محرم را عامل مهم بازسازی و ترمیم فضای فرهنگی جامعه دانست و گفت: به همین دلیل دشمنان اسلام همواره برای کم‌رونق شدن و انحراف این سنت حسنه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

دانشگاه فرهنگیان دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت غیر حضوری پذیرش می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای نگهبان گفت: عزاداری ماه محرم عامل مهم بازسازی و ترمیم فضای فرهنگی جامعه است به همین دلیل دشمنان اسلام برای انحراف این سنت حسنه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است و در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس مسائل سیاسی نوشت: یکی از مباحث راهبردی در نهضت امام حسین (ع) به فلسفه قیام آن حضرت مربوط می‌شود؛ اینکه چرا امام حسین قیام کرد؟ هدف امام حسین چه بود؟ و چه درسی از قیام امام حسین علیه السلام باید گرفت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفت: مولا امیرالمومنین بیان می دارد که مردم هم سه قسم هستند یک قسم همراهان مایند که اوساط هستند، ملحق نمی شوند مگر جدیت کنند و راه ما را طی کنند، همه باید بدانند ما آن تکیه گاه معتدلی هستیم که نه کند است و نه تند، نه اهل تفریط است و نه افراط و مردم باید از ما پیروی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: رویه حضرت آقا را مشاهده کردید که ایشان به نمایشگاه کتاب رفتند و با یک دختری که شاید حجابش از نظر خیلی‌ها ایراد دارد صحبت کردند؛ ما باید منش ایشان و شهید سلیمانی را ببینیم و الگو قرار دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: رویه حضرت آقا را مشاهده کردید که ایشان به نمایشگاه کتاب رفتند و با یک دختری که شاید حجابش از نظر خیلی‌ها ایراد دارد صحبت کردند؛ ما باید منش ایشان و شهید سلیمانی را ببینیم و الگو قرار دهیم، به ویژه در این برهه از زمان که کاملا مشخص است دست‌های بیرونی به منظور ایجاد نارضایتی در کارند و دارند برنامه‌ریزی می‌کنند که با این روش‌ها بین نظام و مردم فاصله ایجاد...

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌های «ستاد اربعین» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بهره‌گیری از روزهای معنوی محرم و صفر سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با فرارسیدن روز‌های سالگرد شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، گوشه‌ای از برنامه‌های «ستاد اربعین» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌های کل استان‌ها اعلام شد. این ویژه‌برنامه‌ها با هدف بهره‌مندی از فرصت محرم و اربعین برای کودکان و نوجوانان، آگاهی‌بخشی...

وب‌گاه مشرق نیوز

محرم یعنی ماه برکت. برکتی که فقیر و غنی نمی‌شناسد و همه را زیر سایه خود می‌کشد تا عظمت آزادگی را به رخ بکشد؛ محرم همه مهمان سفره اکرام سالار شهیدانیم پس بسم‌ا....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعیدی در واکنش به بازگشت گشت ارشاد تصریح کرد: من معتقدم کسانی که با این روش‌ها می‌خواهند موجب اعتلای فلسفه حجاب و عفاف شوند از اساس دارند راه را اشتباه می‌روند، مضاف بر اینکه ابدا اینگونه نیست که حجاب مترادف با عفاف باشد، این دوگانه به نظر من از اساس اشکال دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است، گفت: گرچه حکمت این مصوبه هدایت سرمایه به سمت تولید است اما در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.