چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی‌بیگی از اجرای پویش نذر خون در سراسر کشور همزمان با شروع ماه محرم تا پایان ماه صفر خبر داد و اظهار کرد: ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) یکی از بزرگترین فرصت‌ها برای تبیین و ترویج کار‌های فرهنگی در جامعه است و اهدای خون به عنوان یک کار نجات بخش می‌تواند در این ایام مورد توجه بیشتر جامعه قرار گیرد. وی افزود: فلسفه اصلی پویش نذر خون...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران میزگردی با عنوان «جایگاه پرسشگری در روزنامه نگاری و رویکرد گفتگو» با حضور دکتر هادی خانیکی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر بیژن عبدالکریمی استاد فلسفه و پژوهشگر و دکتر مجید رضائیان استاد روزنامه‌نگاری و پژوهشگر به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویژه برنامه‌های تلویزیونی و مستندهای مختلفی با محوریت فلسفه قیام حسینی و سوگواری محرم، طی دهه اول این ماه از شبکه افق، آموزش و تهران پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: در مجالس حضرت سید الشهداء (ع) باید از سخنان بی سند و اختلاف انگیز اجتناب شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از اجرای پویش نذر خون در سراسر کشور همزمان با شروع ماه محرم تا پایان ماه صفر خبر داد.

خبرگزاری مهر

رهبر انقلاب پس از پذیرش قطعنامه گفتند شعار دفاع مقدس در قطعنامه 598 تامین شده بود و اجرای کامل آن، موجب شکست قطعی دشمن شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه‌های تلویزیونی و مستند‌های مختلفی با محوریت فلسفه قیام حسینی و سوگواری محرم، طی دهه اول این ماه از شبکه افق پخش خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «حرف آخر» نوشته تامس نیگل با ترجمه جواد حیدری توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

رمان «چو نیب یو؛ بحران کلاس هشتمی و دیگر توهمات» نوشته توراکو با ترجمه ناروان گلعلی‌زاده توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی ناهنجاری‌های فعلی، محصول دو دهه غفلت یا تغافل در مقابل شبکه سازی دشمن در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه و تعلیم تربیت است. دشمن برای نا امن کردن جامعه ما از طریق ترویج بی‌اخلاقی و بی‌عفتی، اتاق جنگ دارد.

خبرگزاری مهر

قم - در بیانیه جامعه مدرسین حوزه تاکید شد: نهادهای ضابط و مسئول در مقابله با برخی جرایم سازمان یافته در ترویج بی‌حجابی در اماکن دولتی و عمومی با التزام به مواد قانونی، قاطعانه ورود پیدا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برگزیدگان هفدهمین دوره جایزه شعر خبرنگاران معرفی شدند، از کاظم سادات اشکوری تجلیل شد و همچنین علیرضا بهرامی - دبیر جایزه - از وضعیت شعر و مخاطبان آن گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: لطف‌اله دژکام در جمع مدیران و معاونان شورای نگهبان ضمن تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان در سخنانی اظهار داشت: اگر واقعیت امور را در نظر بگیریم تاسیس شورای نگهبان در نظام ما باید عید فرض شود چون عید در اسلام بازگشت است و ما با تشکیل شورای نگهبان بازگشتی به قانون الهی را تجربه کردیم و مسلم است اگر قانون، الهی شود یکی از عواملی است که جامعه الهی اداره شود و این جشن می خواهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سلامی فرمانده کل سپاه گفت: به فضل الهی و با حضور همه نیروهای فداکار انقلاب به خصوص بسیج مستضعفان، در میدان شکست خورده و به بن‌بست برخورد کرده و راه نفوذ دشمن بسته شده است. این همان راهی است که باید تا رسیدن به پیروزی ادامه دهیم.