دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

قاضی زاده: تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قاضی زاده: تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود

تهران - ایرنا - سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادداشتی در اینستاگرام تاکید کرد که تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود.

به گزارش جمعه شب ایرنا، قاضی زاده هاشمی با انتشار تصاویر نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان چهارمحال و بختیاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: متأسفانه هنوز پس از گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه جامعه ایثارگری در کشور، آنطور که شایسته است تبیین نشده است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید این فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود که تکریم خانوده ایثارگری کشور فقط کار بنیاد و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی نیست بلکه همه مردم باید به اهمیت این مساله پی ببرند که تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود که رشد و بالندگی نظام در گرو ایجاد این فرهنگ در جامعه است.

به گزارش ایرنا، در طول هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید و 508 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

ادای احترام به مقام والای شهدا لردگان، حضور در هشتمین یادواره شهدای سرداران، فرماندهان و 286 شهید شهرستان‌های لردگان و دیدار با 2 خانواده شهید و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از برنامه‌های روز نخست (سه‌شنبه) سفر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به چهارمحال و بختیاری بود.

حضور در گزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام والای شهیدان چهارمحال و بختیاری، افتتاح آسایشگاه جانبازان، حضور در همایش ایثارگران، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برنامه‌های روز دوم (چهارشنبه) سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به بام ایران بود.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر 2 هزار و 440 شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*
قاضی زاده: تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود 2