پنج‌شنبه 19 مهر 1403

قرارگاه رسانه‌ای اقدامات پلیس زنجان در مقابله با کرونا شکل گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قرارگاه رسانه‌ای اقدامات پلیس زنجان در مقابله با کرونا شکل گرفت

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قرارگاه رسانه‌ای اقدامات و عملکرد پلیس این استان در زمینه مبارزه با کرونا ویروس، تشکیل شد.

غلامرضا امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگاه رسانه‌ای پلیس زنجان با هدف انعکاس اخبار مربوط به تلاش‌ها، اقدامات و عملکرد این نیرو در جهت مبارزه با کرونا ویروس از قبیل سم پاشی و ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر پر تردد، برخورد قانونی با قلیان سراها و کافی شاپ های متخلف، انجام کار اطلاعاتی و تلاش جهت کشف مواد بهداشتی احتکار شده است.

وی اظهار داشت: پلیس همیشه در صحنه، این بار نیز ضمن تامین نظم و امنیت روانی در بین مردم و جامعه، در خط مقدم همکاری با مدافعان حریم سلامت، پیشگام است و برای مقابله جدی با کرونا ویروس از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست.

امیدی با بیان اینکه پلیس با شایعه سازان فضای مجازی نیز برخورد جدی می کند، افزود: پلیس با رصد فضای مجازی با شایعه سازان و افرادی که با سوء استفاده از شرایط موجود و انتشار اخبار کذب و دروغین در خصوص کرونا ویروس، بر امنیت روانی مردم موج سواری کنند، برابر با قانون و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شناسایی و دستگیری محتکران، سوداگران و قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و مشروح اقدامات انجام شده در این خصوص، به شکل مطلوب و مناسب اطلاع رسانی می‌شود.

امیدی ضمن قدردانی از همکاری مردم استان با پلیس از آنان خواست هرگونه اخبار مربوط به سودجویی از قبیل احتکار و قاچاق به ویژه در زمینه مواد و کالاهای بهداشتی را بلافاصله از طریق تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به پلیس اطلاع دهند تا بررسی و اقدام لازم در اسرع وقت انجام شود.

*س_برچسب‌ها_س*