سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی چرا گفت «من هم مثل شما صبح جمعه فهمیدم قیمت [بنزین] تغییر کرده»؟ گرچه وقتی این را در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت، همان‌جا توضیح داد که منظورش چه بوده اما پس از 4 سال هنوز یکی از سؤالات از او درباره این جمله و حکایت گرانی بنزین است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین رویداد انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیان‌فر - معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی - در یک گفت‌وگو تلویزیونی با اشاره به سفرهای نوروزی و میزان ترددهای استانی، گفت: بیش از 370 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی یعنی 24 اسفندماه 1402 تا پنج شنبه نهم فروردین ماه در جاده‌های سراسر کشور ثبت شده که بیشترین آن در محورهای مازندران، گیلان، قم، شیراز، اصفهان و استان‌های جنوبی کشور به ثبت رسیده است...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.

وب‌گاه الف

برای امشب و فردا پیش‌بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای امشب و فردا پیش‌بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و 600 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تعطیلات نوروز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عج) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: ایران کشوری با تعداد زیاد بحران است و این بحران‌ها در حیطه اقتصاد از حدود متعارف فراتر رفته و اگر دیگر بحران‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی‌اش از اقتصادش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وب‌گاه گسترش

قیمت انواع گوشت مرغ، امروز 9 فروردین 1403 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درصورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه باشید برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانید شماره سریال گوشی مندرج بر روی جعبه گوشی را از طریق خطوط دائمی همراه اول ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد.