سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاظم صدیقی با اشاره به اینکه در تاسیس موسسه غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم، اظهار کرد: از اعضای موسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام صدیقی درباره غفلت در تاسیس موسسه ای در ازگل توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بی شک آخرین نسلی بوده‌اند که در کوچه‌های تنگ و زمین‌های خاکی دویده‌اند. فوتسال ایران شاهد شکوفایی ستاره‌هایی است که می‌خواهند از عصر طلایی، طلایی‌تر باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمنان درصدد شکست جمهوری اسلامی هستند اما به لطف خدا جمهوری اسلامی پاینده است و نظام سلطه آمریکایی رفتنی است، گفت: برای بقای جمهوری اسلامی بصیرت، هوشیاری، صبر مردم و عملکرد مسئولان لازم است هر سه قوه باید قدر مردم را بدانند و مشکلات را حل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت که هنوز 980 هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرانجام پس از گذشت بیش از 4 سال از حوادث آبان 98، اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت که هنوز 980 هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز 980 هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرانجام پس از گذشت بیش از 4 سال از حوادث آبان 98، اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، هیأت‌ها و مساجد کشور همزمان با شب‌های قدر مجالس احیا و مناجات برپا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات تازه منتشر شده حسن روحانی درخصوص ماجرای گران شدن بنزین در سال 98، از او خواست با مردم صادق باشد و تاریخ را درست روایت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سایت حسن روحانی نوشت: دکتر روحانی چرا گفت «من هم مثل شما صبح جمعه فهمیدم قیمت [بنزین] تغییر کرده»؟ گرچه وقتی این را در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت، همان‌جا توضیح داد که منظورش چه بوده، اما پس از 4 سال هنوز یکی از سؤالات از او درباره این جمله و حکایت گرانی بنزین است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز 25 بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی، رئیس جمهور سابق در پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین گفت: جمعه شب تحرکات شروع شد، عصر روز شنبه و شنبه شب تشدید شد تا صبح یکشنبه 26 آبان که رهبر معظم انقلاب در سخنانشان در حاشیه درس خارج فرمودند افزایش قیمت بنزین تصمیم سران قوا بوده و ایشان از آن حمایت کردند. سایت حسن روحانی نوشت: حسن روحانی، رئیس جمهور سابق در اظهاراتی پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین...