سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: ایران کشوری با تعداد زیاد بحران است و این بحران‌ها در حیطه اقتصاد از حدود متعارف فراتر رفته و اگر دیگر بحران‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی‌اش از اقتصادش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وب‌گاه گسترش

قیمت انواع گوشت مرغ، امروز 9 فروردین 1403 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درصورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه باشید برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانید شماره سریال گوشی مندرج بر روی جعبه گوشی را از طریق خطوط دائمی همراه اول ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های رادیویی ویژه برنامه‌های متنوعی با مضامین متفاوت همچون اعمال و تحلیل و تفسیر ادعیه شب قدر تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

وب‌گاه الف

به طور معمول، وقتی از همه چیز خسته می‌شویم، فقط به خاطر یک اتفاق نیست. معمولاً تأثیر تعدادی از تجربیات یا موقعیت‌های مختلف است که هر کدام ما را فقط کمی خسته می‌کند.

وب‌گاه فرارو

عین‌اللهی گفت: در 5 هزار و 500 بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده است، 7 تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش 6 درصدی مأموریت‌های اورژانس بودیم و در حال حاضر تعداد 26 هزار نفر از عوامل اورژانس در سراسر کشور به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی هستند. وزیر بهداشت بیان کرد: از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون 182 هزار مأموریت...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی - پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه حضرت معصومه (س) و اتحادیه طلا و جواهر استان قم امضا شد.

وب‌گاه عصر ایران

قم بیشترین شهرت خود را مدیون حرم حضرت معصومه (ع) است که، چون نگینی در میان شهر می‌درخشد و هرساله جمع کثیری از زائران را به سمت خود می‌خواند تصویر طلاب که در خیابان‌های قم در حال تردد اند هم یکی ازتصاویر همیشگی و منحصر به فرد این شهر است. با این وجود قم دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است. این استان کوچکترین استان ایران و یک شاهراه ارتباطی محسوب می‌شود از این رو هر ساله میزبان تعداد زیادی...

خبرگزاری تسنیم

استقبال و مراجعه به مشاوران اسلامی و حوزوی، اتفاق قابل توجهی است که این شب‌ها در نمایشگاه قرآن کریم می‌توان به وفور مشاهده کرد و از آن به عنوان یکی از نمادهای علاقه و دلبستگی دینی جامعه یاد کرد.