شنبه 1 اردیبهشت 1403

قیمت سکه و طلا در بازار امروز / صرافان امروز دلار را چند خریدند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قیمت سکه و طلا در بازار امروز / صرافان امروز دلار را چند خریدند؟

اقتصادنیوز: امروز 15 آذر 1400 هم قیمت سکه و طلا در بازار بالا رفت و هم قیمت درهم گران شد.

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت درهم امروز نسبت به روز گذشته 70 تومان بالا رفت و با 8 هزار و 400 تومان مبادله شد.

*س_قیمت سکه و طلا در بازار امروز _س*

قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی طلا بر روی 1778 دلار بود. قیمت طلا 18 عیار هم امروز نسبت به روز گذشته 15هزار و 400 تومان گران شد و با 1 میلیون و 319 هزار و 600 تومان معامله شد. قیمت سکه هم امروز 185 هزار تومان بر ارزش خود افزود. قیمت سکه امروز با 13 میلیون و 230 هزار تومان بسته شد.

*س_صرافان امروز دلار را چند خریدند؟_س*

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز دوشنبه 15 اذر 1400 اعلام شد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 27,310 (بیست و هفصت هزارو سیصد و ده تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 27,861 (بیست و هفت هزار و هشتصد و شصت و یک تومان) اعلام شد. همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 31,406 (سی و یک هزار و چهارصد و شش تومان) و قیمت فروش یورو 32,040 (سی و دو هزار چهل تومان) است.

*س_خبر وزارت خارجه روسیه و آلمان در بازار ارز تهران_س*

در بازار ارز اهران و در میان معامله گران امروز دو خبر از وزارت خارجه روسیه و آلمان برجسته بود. مسکو از دیدار «سرگئی ریابکوف» معاون وزارت خارجه روسیه و «کاظم جلالی» سفیر ایران خبر داد و اعلام کرد: طرفین وضعیت کنونی مذاکرات وین را بررسی کردند و عزم طرفین برای تمرکز بیشتر به‌منظور احیای توافق مورد تأکید قرار گرفت.

وزارت خارجه آلمان نیز اعلام کرد: پیشنهادات ایران در خصوص برنامه هسته‌ای غیرقابل قبول است. ما هنوز در مسیر دیپلماتیک هستیم، اما زمان رو به اتمام است. انتظار داریم ایران با پیشنهاد‌های واقع بینانه به مذاکرات بر سر برنامه هسته‌ای بازگردد.

همچنین بخوانید