پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ماجرای کتک کاری مازیار لرستانی با مردم / واقعیت چیست؟ + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ماجرای کتک کاری مازیار لرستانی با مردم / واقعیت چیست؟ + فیلم

مازیار لرستانی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام نسبت به کتک کاری با برخی مردم و بی احترامی چند جوان واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تکراتو کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است.

مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345 در تهران است مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. پیشتر مازیار لرستانی در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد. بر خلاف شایعات روز گذشته سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام سابق وی روی آنتن می‌رود.

کتک کاری مازیار لرستانی با مردم در خیابان

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیتش از اولین پیشنهاد کاری اش رونمایی کرد که با عکس العمل های بسیار زیبا و ستودنی مردم روبرو شد. چند روز قبل مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام.. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی، سازمان پزشکی قانونی و.... اعلام کنم.

مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت. او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.

همچنین بخوانید