دوشنبه 16 مهر 1403

محفل شعر «در سوگ آفتاب» ویژه ارتحال امام (ره) در بهمئی برگزار شد + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محفل شعر «در سوگ آفتاب» ویژه ارتحال امام (ره) در بهمئی برگزار شد + تصاویر

به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، محفل شعر در سوگ آفتاب در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام راحل محفل شعر «در سوگ آفتاب» در سالن اداره ارشاد شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی در این محفل گفت: به فرموده آیت الله جوادی آملی، نزدیک ترین فرد به معصومین، امام خمینی (ره) است و‌ما باید به فلسه این سخن بسیار تفکر کنیم.

وی ابراز داشت: در اسلام 5 مقطع زمانی و اثر گذار وجود دارد که هر کدام یک شخصیت بزرگ و رهبر و راهنما و‌صاحب آن مکتب بودند و اولین آن پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی و بعثت آن حضرت بود، و بعد از آن در غدیر تکمیل در عاشورا بیمه و در انقلاب اسلامی ایران احیا شده است.

علی محمدی تصریح کرد: امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی یک حکومت اسلامی شکل دادند و مجدداً اسلام و جامعه و فرهنگ اسلامی را احیا کردند و یکی از دلایل مهم نزدیک خواندن امام خمینی ره به معصومین همین موضوع است.

وی بیان کرد: همه ما نزدیک بودن امام خمینی ره را به معصومین را باور داریم و منظور شعاری بودن آن نیست و این موضوع از روی قوه تفکر و تعقل بیان می شود و قطعا همیشه همینگونه خواهد بود و احساسی نیست که با شرایط زمانی تغییر کند.

نماینده ارشد دولت در شهرستان بهمئی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرایط به مراتب سخت تر از زمان امام‌خمینی (ره) دارند، چرا که امام خمینی کسی شبیه به خود مقام رهبری داشتند، اما ایشان امروزه چنین یارانی ندارندگفت: باتدبیر، روشنگری مقاومت و فداکردن افکار و‌جان خود باید قدردان و حمایت کننده مقام معظم رهبری تا ظهور امام زمان (عج) باشیم.

وی تاکید کرد: منتظر واقعی امام زمان کسی است که از ولی مطلق زمان با جان و دل حمایت کند و‌کلام ایشان را مطلق بداند و‌گوش به فرمان ایشان باشد.

در این محفل شاعران برجسته شهرستان بهمئی با اشعار خود ارادت قلبی خودرا به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ره را اعلام و در سوگ ایشان شعر سرودند. خبرنگار: ستوده انتهای پیام /