پنج‌شنبه 12 مهر 1403

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان: امام خمینی (ره) متعلق به همه ملت هاست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان: امام خمینی (ره) متعلق به همه ملت هاست

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: امام خمینی (ره) متعلق به همه ملت هاست و باعث هوشیاری مردم و ایستادگی در مقابل استکبار و تقویت جبهه حق در مقابل باطل شد.

رضا کمالی زرکانی روز چهارشنبه با عرض تسلیت سی ویکمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام پانزده خرداد افزود: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام در جهان معاصر است

وی ادامه داد: ریشه های درخت تناور انقلاب اسلامی در قیام پانزده خرداد قرار دارد و امام خمینی (ره) همیشه از آن به عنوان نقطه عطف انقلاب یاد می کرد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: رحلت امام آزمونی سخت برای آینده انقلاب بود و موتور تبلیغاتی دشمن برای ایجاد بحران و ناامید کردن مردم به راه افتاده بود اما انتخاب جانشین در کمتر از 24ساعت بار دیگر ساختار درست و متحد و کارآمد نظام را به اثبات رساند و دشمنان را نا امید کرد. کمالی با تاکید بر این موضوع که زندگی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین رهبر تاریخ معاصر جهان برای مردم و به ویژه جوانان الهام بخش است اظهار داشت: باید از همه امکانات هنری و فرهنگی و سینمایی برای معرفی سیره و منش امام خمینی (ره) استفاده شود هرچند تا کنون نیز اقدامات بسیار ارزنده ای صورت گرفته است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*