شنبه 29 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیم کلید خوردن انتفاضه سوم در کرانه باختری در ماه رمضان، تخلیه روستای «خان الاحمر» فلسطین را به بعد از ماه مبارک موکول کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر رادیو ایران، طی صحبت‌هایی از ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایان نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برنامه ریزی و خدمات مطلوب گردشگران در ایام نوروز، باتوجه به ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرمانده کل انتظامی کشور بر کیفی سازی نوع کارکرد و مأموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور قطعاَ رحمت الهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: در کشور‌های پیشرفته اولویت مردم حمل‌ونقل عمومی است و در غالب شهر‌ها به دلیل محدود بودن معابر ترافیک وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دسته‌ای از منافقان در جوامع بشری تعریف می‌شوند که در واقع یک نفاق جریانی هستند. مثل وضعیت امروز دولت‌های غربی و آمریکا. این‌ها یک‌جور حرف می‌زنند و جور دیگر عمل می‌کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

طی چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز بودیم که این کاهش قیمت در گوشت قرمز گوساله بیشتر بود و این روند کاهشی با توجه به سیاست دولت در واگذاری امور به تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "احمدرضا رادان" در جمع فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان اظهار داشت: توفیق نصیب ما شد در یکی از بهترین ماه‌های خدا در یکی از بهترین زمان‌ها، در دورانی که زائران راهیان نور برای زیارت مناطقی که زمانی دستاورد پاکی، مقاومت، ایثار و شهادت همراه داشت و زیارتگاه‌شان شد، حضور داشته باشیم. وی خطاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«محسن شیراوند» در برنامه میز اقتصادی شبکه خبر با عنوان «تنظیم بازار کالاهای پرمصرف شب عید و ماه مبارک رمضان» گفت: طی چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز بودیم که این کاهش قیمت در گوشت قرمز گوساله بیشتر بود و این روند کاهشی با توجه به سیاست دولت در واگذاری امور به تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنری - رسانه‌ای «نهضت» یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که به عنوان «مرکز رسانه‌ای» این نهاد، مسئولیت تولیدات هنری، رسانه‌ای و تلویزیونی را برعهده دارد. از ماموریت‌های این مرکز می‌توان به توسعه مخاطبین و جریان سازی محتوایی با تولیدات تلویزیونی، داستانی، کوتاه، گرافیکی و سرود و همچنین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی بعد از ظهر شنبه در بازدید از طرح‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان داراب بیان کرد: ایران توانست جزو کشور‌های موفق در کنترل همه گیری کرونا قرار بگیرد و شش نوع واکسن مختلف برای درمان این بیماری تولید کند البته در این میان تقدیم 300 شهید مدافع سلامت نیز بی اثر نبوده و اگر کشور توانست به این جایگاه دسترسی داشته باشد حاصل از خود گذشتگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه اخبار و تحلیل‌ها متعلق به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، طی مطلبی تاکید کرده رسانه‌هایی که آنها را «انقلابی» خوانده، در عرصه «جنگ روایت‌ها» چالش‌هایی «اساسی» دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دستورالعمل استقبال از بهار 1402 را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه تاکید کرده که «جریان انقلابی معمولاً در پوسته خبر می‌ماند و روایت‌گری و پردازش خبر را فراموش می‌کند»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی با بیش از 60 فقره موبایل قاپی خبر داد.