یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه سه، همیشه سریال‌های تاریخی در میان مردم پرطرفدار بودند و مخاطبان از داستان‌های تاریخی استقبال کرده‌اند. به همین دلیل امسال شبکه سه با سریال تاریخی «آتش و باد» به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان می‌رود. «آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند...

وب‌گاه گسترش

پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی یزد اعلام کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس، عامل آتش زدن مساجد یزد دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنیانگذار جراحی فوق تخصصی عروق در ایران، مسمومیت های سریالی دختران را «مسح هیستریا» و اثر روحی و روانی دانست.

خبرگزاری مهر

زاهدان - فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر واژگونی یکی از خودروهای همراه استاندار سیستان و بلوچستان، در مسیر زابل به زاهدان چهار نفر مجروح شدند.

وب‌گاه عصر ایران

به منظور ساماندهی سیما و منظر شهری، پیگیری زیباسازی منظر کارگاه های ساختمانی از طریق تعویض حصارهای کارگاهی فرسوده، رنگ آمیزی حصارها و توصیه به استفاده از گلدان در کنار حصارهای کارگاهی و در محل مناسب بطوریکه مزاحمتی برای تردد وسائط نقلیه و یا افراد نداشته باشد، در دستور کار مناطق قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بامداد روز پنج شنبه گذشته، فرد یا افرادی ناشناس تعداد چهار مسجد در مناطق آزادشهر و خیرآباد یزد را مورد آتش سوزی و تعرض قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هویت ایرانی» امتیازاتی دارد و آن را دست کم نگیریم. جامعه شناسان ویژگی‌های این هویت ایرانی را شماره کرده اند؛ خیلی ملت بزرگی است. تا الآن هر جا این ملت آمده اند، مشکلات را حل کرده اند و تمام در‌ها باز شده است. اگر به ملت مراجعه کردیم، برنده شده ایم و اگر خودمان را تافته جدا بافته دیدیم، باخته ایم؛ کما اینکه گذشتگان باختند. اگر این ملت را ارج و قدر نهادیم و آن طور که هست و شایسته است...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال تاریخی «آتش و باد» ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر گروه جهادی شهید حججی گفت: محرومیت در بشاگرد عمیق است و واقعا این منطقه نیازمند بمباران فعالیت‌های جهادی است.

خبرگزاری تسنیم

مهدوی‌زادگان نوشت: منتظران کسانی هستند که علیرغم مواجهه با همه گونه مصائب و بلایا و شبهات بر اعتقاد و ایمان‌شان مبنی بر اینکه بقیه الله الاعظم، منجی عدالت‌گستر عالم بشریت ظهور خواهد کرد، باقی مانده با همین عقیده معقول دار فانی را ترک می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از عوامل آتش زدن برخی از مساجد شهر یزد توسط ماموران پلیس استان و عوامل بسیج شناسایی و طی اقدام مشترکی توسط فراجا دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

حزب تمدن اسلامی در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته «جوان» از 164 مدیر، معاون و معلم جوان موفق در آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از عوامل آتش زدن برخی از مساجد شهر یزد توسط ماموران پلیس استان و عوامل بسیج شناسایی و طی اقدام مشترکی توسط فراجا دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از 25 اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی 25 اسفند ماه سال جاری تا 4 فروردین ماه 1402 ممنوع خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.