شنبه 29 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت نام قطعی 84/14 درصد زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع 1402 در کاروان‌های انتخابی خود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده مجموعه «مریم مقدس» گفت که ساخت فیلم سینمایی امام حسین (ع) از عید فطر وارد پیش‌تولید جدی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات 2 حادثه واژگونی یک دستگاه پژوی 405 در مبارکه و انفجار گاز در گلپایگان اصفهان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امام رضا (ع) در حدیثی می‌فرماید: بر تو باد به انجام آنچه به حال تو مفید است، دعا، استغفار و تلاوت قرآن را افزون کن و به سوی خدا از گناهان خود توبه کن تا وقتی ماه مبارک فرا رسید، خود را برای خدا خالص کرده باشی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"مولوی عبدالحمید در نمازجمعه درباره مسجد اهل‌سنت در تهران به‌گونه‌ای سخن می‌گوید که مستمعانش گمان کنند تبعیض ناروایی علیه اهل‌سنت در ایران اتفاق افتاده است."

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور پایتخت با حضور در برنامه «تهران20» به بررسی تمهیدات ترافیکی پایان سال و معضلات این حوزه در تهران پرداخت. او در ابتدا با بیان اینکه یکی از مشکلات ترافیک تهران موتورسیکلت سواران هستند، گفت: موتورسیکلت‌ها علاوه بر انضباط ترافیکی، امنیت انتظامی را نیز در برمیگیرند و همه جانبه باید به این پدیده نگاه کرد. سردار حمیدی...

وب‌گاه عصر ایران

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز را داریم، گفت: نیازمند حمایت و پشتیبانی ویژه و جدی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مسافران هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های گوناگون و در قالب و ساختار‌های متنوع برای پخش آماده کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه گفت: از بهمن برای سفرهای نوروزی برنامه های ما در وزارت راه صورت گرفت پیش بینی ما این است که بتوانیم امسال 10 درصد ظرفیت سفرها را افزایش دهیم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک در زین الدین، بابایی، همت، حکیم، نواب، آزادی و استادمعین خبر داد.

خبرگزاری مهر

رایزن فرهنگی ایران در عشق آباد می‌آید به دلیل تشابهات بسیار فرهنگی و دینی اهالی ترکمنستان به زبان فارسی علاقه بسیاری دارند. آنها موسیقی پاپ ایرانی را نیز به دست دوست دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان در بخشی از نقد مفصل خود به مواضع عبدالجمید ملازهی نوشت: مولوی عبدالحمید در نمازجمعه درباره مسجد اهل‌سنت در تهران به‌گونه‌ای سخن می‌گوید که مستمعانش گمان کنند تبعیض ناروایی علیه اهل‌سنت در ایران اتفاق افتاده است.

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست هیات مذاکره‌کننده از طرف حوثی ها در صفحه توئیتر خود ابراز امیدواری کرد که این دور از مذاکرات با دولت یمن «تعیین‌کننده» باشد. در مقابل یکی از نمایندگان دولت یمن هدف از مذاکرات پیش‌رو را «دستیابی به توافق بر سر جزئیات» دانست.

وب‌گاه گسترش

اجاره بهای یک واحد آپارتمان 100 متری در محدوده هفده شهریور حدود 800 میلیون تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: نشریه اخبار و تحلیل‌ها متعلق به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: رسانه‌های انقلابی در عرصه جنگ روایت‌ها با مشکلات و چالش‌های اساسی مواجه‌اند و وظیفه امروز آنها قدرتمند شدن در این عرصه است.