یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه اخبار و تحلیل‌ها متعلق به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، طی مطلبی تاکید کرده رسانه‌هایی که آنها را «انقلابی» خوانده، در عرصه «جنگ روایت‌ها» چالش‌هایی «اساسی» دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دستورالعمل استقبال از بهار 1402 را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه تاکید کرده که «جریان انقلابی معمولاً در پوسته خبر می‌ماند و روایت‌گری و پردازش خبر را فراموش می‌کند»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی با بیش از 60 فقره موبایل قاپی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه سه سیما از سریال «آتش و باد» به عنوان سریال نوروز و ماه مبارک رمضان این شبکه خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی با بیش از 60 فقره موبایل قاپی و نیز مردی که اقدام به آتش‌زدن یک واحد صنفی کرده بود، در جریان دو عملیات جداگانه خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح چهار ایستگاه پر مسافر خط 6 مترو پایتخت خبر داد و گفت: این ایستگاه های پرتقاضا روز چهارشنبه در مراسمی مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: برای 26 هزار کانون مجوز صادر شد که 13 هزار و اندی روستایی و 12 هزار شهری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کواکبیان گفت: باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: کلانتر معتمدی، در واکنش به مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر گفت: اصلا و ابدا نگرانی ندارد چون اصلا بیماری ای وجود ندارد؛ این تظاهرات روانی یک بیماری است که یک نفر بگوید من این حالت را دارم همه فکر می کنند که خبری شده و آنها هم همین احساس را پیدا می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح چهار ایستگاه پر مسافر خط 6 مترو پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از بهره‌برداری از پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه (س) در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

"جشن سربرون" با نام جدید "آتش و باد" خودش را از جمعه آخر سال به آنتن می‌رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تدابیر متفاوتی که برای اکران نوروزی 1402 اندیشیده شد، مردم و سینمادارن را اندکی امیدوار کرده تا هم مردم و هم اهالی سینما، بتوانند تجربه خوبی را برای خود رقم بزنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، مسعود دیانی امر مهم دین پژوهی را در فرم یک برنامه تلویزیونی به خوبی اجرا می‌کرد، او قبل از آنکه سردبیر یا مجری بود یک پژوهشگر قابل و نکته بین در راستای تحقیق و جست و جو برای یافتن مفاهیم و معارف اسلام ناب بود. وی در این مسیر پر فراز و نشیب و آزاده‌وار خود حوالی نقاط عطف تاریخی مثل واقعه روز عاشورا و تاریخ تحلیلی زمان حکومت امام علی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه سه، همیشه سریال‌های تاریخی در میان مردم پرطرفدار بودند و مخاطبان از داستان‌های تاریخی استقبال کرده‌اند. به همین دلیل امسال شبکه سه با سریال تاریخی «آتش و باد» به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان می‌رود. «آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند...