چهارشنبه 18 مهر 1403

مرحله سوم رزمایش مواسات در کنگان آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مرحله سوم رزمایش مواسات در کنگان آغاز شد

بوشهر - ایرنا - به همت قرارگاه رزمایش مواسات مرحله سوم این رزمایش با رمز لبیک یااباعبدالله در شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر آغاز شد.

امام جمعه کنگان گفت: رزمایش مواسات براساس منویات رهبر معظم انقلاب در این شهرستان از اول ماه مبارک رمضان در سه مرحله طراحی شد که تاکنون 2 مرحله آن در اول و نیمه ماه رمضان برگزار و مرحله سوم آن نیز بعد از عید فطر همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در مرحله سوم رزمایش نزدیک به 2 هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به همت قرارگاه مواسات شهرستان کنگان تهیه و در بین گروه‌های هدف توزیع می‌شود.

رئیس قرارگاه مواسات شهرستان کنگان اضافه کرد: درمرحله سوم رزمایش مساوات سپاه پاسداران، معاونت محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، منطقه ویژه انرژی پارس، منطقه پارس 2 کنگان، شرکت پترو پالایش، پایگاه‌های بسیج و خیران مشارکت دارند.

محمودی افزود: قرار است کمک‌های انجام شده از سوی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج در اختیار گروه‌های هدف قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان گفت: هدف از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که قرار است برحسب نیاز جامعه تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است تا پایان مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان کنگان هشت هزار بسته معیشتی و چندصد بسته گوشت گرم و سرد در بین گروه‌های هدف توزیع شود.

*س_برچسب‌ها_س*