شنبه 22 اردیبهشت 1403

مردم دور دوم انتخابات مجلس را مهم بدانند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مردم دور دوم انتخابات مجلس را مهم بدانند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید انتخابات دور دوم مجلس را جدی تلقی کنند تا مجلس با پشتوانه قوی تشکیل شود.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با انتخابات اداره می‌شود و مردم نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور دارند.

اکرمی با بیان این امر که مجلس در راس امور است گفت: باید به انتخابات مجلس ارزش خاصی داده شود، چرا که مردم باید بدانند که چهار سال کشور را به دست چه کسانی می‌سپارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز متذکر شد: مردم باید انتخابات دور دوم مجلس را مهم و جدی تلقی کنند تا تکلیف 45 کرسی باقی مانده مجلس با پشتوانه قوی تشکیل شود.

اکرمی یادآور شد: مردم باید در انتخابات و در طول دوران خدمت نباید نمایندگان را به حال خود رها کننند و همواره باید عملکرد آنها را مورد بررسی و نظارت قرار دهند.

انتخابات دور دوم مجلس در 22 حوزه «تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس» «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردی»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدابنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبدکاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «ورامین» برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها