جمعه 28 اردیبهشت 1403

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تبادل نامه‌ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است. چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟ تبادل نامه‌ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تبادل نامه ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ورود بازیگران اصلی به نوار مرزی مشترک ترکیه و عراق دو فروند فانتوم نیز از پایگاه هوایی تبریز برخاستند و پالایشگاه کرکوک را مورد حمله قرار دادند تا حواس پدافند هوایی عراق را به این سمت جلب کند که تمرکزی روی نوار مرزی با ترکیه نداشته باشد که البته به هدف نیز رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال‌های پس از 1342ش که مصادف با دستگیری، حصر و تبعید امام خمینی بود کارت تبریک‌های متعدد و متنوعی با طرح عکس امام خمینی به همراه نوشته‌ها یا شعارهای دینی و انقلابی توسط مبارزان چاپ و منتشر می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نهضت ملی، با این‌که شعارش ملی شدن نفت بود و علیه انگلیس‌ها مبارزه داشت، ولی در داخل، صف قوی و مصممی که در برابر آن ایستاده بود و به‌شدت با آن مبارزه می‌کرد، حزب توده بود و طبیعتا، در آن ایام، ملی بودن به معنی ضد مارکسیست بودن و ضد توده‌ای بودن تلقی می‌شد...

خبرگزاری تسنیم

یک مسئول وزارت علوم گفت: سامانه معرفی شهدای دانشجو تاکنون توانسته برای بیش از 4 هزار دانشجوی شهید، صفحات مجزایی در فضای دیجیتالی ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله خمینی بیستم اسفند 57 خبرنگاران خارجی را در شهر قم به حضور پذیرفت و به سوالات آنان پاسخ داد. روزنامه اطلاعات نیز این بخشی از این برنامه را پوشش داد و به نقل از امام خمینی تیتر زد: «نظر آیت الله طالقانی درباره حجاب صحیح است»

وب‌گاه مشرق نیوز

فرقانیسم جدید این بار با عبور از دستورات ولایت‌فقیه و ایجاد شکاف‌های عمیق و بالا بردن کینه‌های قدیمی مسیر خود را هموار کرده است.

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم هر انتخابی دارند، «نه» یا «بله» بگویند؛ و «نه» های مردم هم خیلی مهم است. بعضا ارزش «نه» های مردم از «بله» های آنها بیشتر است. ما باید به مردم بگوییم، که خودشان خوب می‌دانند، فقط باید یک خرده تشویق‌شان کنیم که نقش و حضور شما بسیار مهم است

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: انتخابات یک دستاورد تعیین‌کننده در همه کشورهاست؛ حتی به کشورهایی که فشار تحمیل می‌شود، جنگ روانی می‌شود، پول و فساد فراوان در آنها وجود دارد؛ اما حفظ فضای انتخابات یک ارزش فوق‌العاده است و باید آن را حفظ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در ظاهر امر می‌گوییم تعداد زیادی کاندیدا هستند ولی به‌هرحال بازی سیاسی و میدان سیاسی یک شاخص‌هایی دارد و رقابت با تعاریف خاص خودش شکل می‌گیرد نه با تعداد زیاد کاندیدا.

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.